Testliste November

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

Købmagerkonen

mortilfreja skriver:

Eventyret er slut herfra

Det er jeg ked af at høre! Det er desværre også tilfældet for mig, så jeg føler virkelig med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Kløver

mogms skriver:

Jeg springer fra her, er igang med SA, har været igang siden starten af november og først idag er virkelig begyndt at bløde.

Det gør pisse ondt psykisk men vi trøster os med at det er naturens gang når der er noget galt. 

har rettet min til på listen

----------------------------------------

1/11 MosterA. Mens endnu ikke kommet. Venter med at teste til søndag. Skal giftes på lørdag og vil ikke lade en evt. negativ test ødeløgge stemningen - vil bare nyde det

2/11 Catharina- mens 2 dage før tid.

03/11 Semi anonym

03/11 isabellasmor- nåede kun at være gravid et par dage

04/11 Salix ( bp efter 1 IVF forsøg ) mens kommet 05/11

SabinaMortensen - POSITIV

05/11 sweetheart - POSITIV

05/11 Babydrømme2014 - POSITIV

07/11 summer2014baby

04-08/11 mogms ( SA )

08/11 Simona POSITIV

08/11 mortilfreja POSITIV

09/11: Crocket

10/11 Maja84 Positiv

12/11: ladypearl - Positiv test

13/11 stjernehimmel negativ(test igen D 18 pga cyklus)

14/11 NessaXenia

14/11 mor11 - 3. Cyklus POSITIV!!! :-D

15/11 MortilT - Negativ test, men udebleven mens

17/11 den håb fylde POSITIV

18/11 - "Truelove" - Positiv 16/11. Tester dog i morgen for en sikkerheds skyld. ()

18/11 Anonym1010

18/11 sommerbarn

18/11 Stjernehimmel 2 testdag, Negativ :-(

19/11 Soleil 20/11 cwl - 3. cyklus POSITIV

21/11 - Ano80 - POSITIV (4. barn)

23/11 - anonym 88

24/11 Calliope - 2. cyklus

27/11 Christina91 - 6 cyklus efter MA.

27/11 catharina- 2 test dag i denne mdr 29/11 maygirl

28/11 mulleh - 3 cyklus efter pille stop. 

kæmpe kram håber i snart står med se 2 streger igen

Anmeld

20. november 2013

Kløver

FruOlsen skriver:

Det er jeg ked af at høre! Det er desværre også tilfældet for mig, så jeg føler virkelig med dig

Øv håber også i snart får de 2 streger igen

Anmeld

20. november 2013

Anonym

Anonym1010 = fik mens 5 dage før tid, så ny cyklus på 28 dage.

Anmeld

20. november 2013

mogms

mortilfreja og FruOlsen

Jeg melder mig osse i samme båd træls båd at være men I får begge en gråkvalt krammer fra mig

men jeg har  tænkt meget på dette, det var noget damen på scanningsklinikken sagde til mig.

Og det vil jeg dele med jer. Jeg synes det har hjulpet mig en hel del. Og da jeg tidligere har været nede med depression og angst, leder jeg altid efter det der kan hjælpe mig bedst når jeg møder større eller mindre modgang i livet. Og når noget hjælper på øverste etage så skal det deles med andre i samme situation. 

Scanningsdamen på klinkken sagde fgl:

I dag kan vi så meget, teste positiv meget tidligt og scanne meget tidligt. Da vores forældre gik og prøvede og blive gravide med os. Der viste de ikke at de var blevet gravide, der ville de bare få menstruation lidt senere. Det er bagsiden af medajlen, af alt hvad vi kan i dag. Vi kan nå at nå, at glæde os alt for tidligt.

Hun sagde osse at 2 ud af 5 graviditeter ender som en SA, det er naturens måde på at sikre sig sunde børn. Men det ville kun meget få af vores forældre have opdaget.

kæmpe kammer

Jeg håber vi alle kommer ud på den anden siden. I er velkommen til at skrive til mig så kan vi da om ikke andet tude eller snakke lidt sammen om det. 

Anmeld

20. november 2013

Købmagerkonen

mogms skriver:

mortilfreja og FruOlsen

Jeg melder mig osse i samme båd træls båd at være men I får begge en gråkvalt krammer fra mig

men tænkt meget på dette, det var noget damen på scanningsklinikken sagde til mig.

I dag kan vi så meget, teste positiv meget tidligt og scanne meget tidligt. Da vores forældre gik og prøvede og blive gravide med os. Der viste de ikke at evt var blevet gravide, der ville de bare få menstruation lidt senere. Det er bagsiden af medajlen, af alt hvad vi kan i dag. Vi kan nå at glæde os alt for tidligt.

Hun sagde osse at 2 ud af 5 graviditeter ender som en SA, det er naturens måde på at sikre sig sunde børn. Men det ville kun meget få af vores forældre have opdaget.

kæmpe kammer

Åh, det er bare så hårdt når man lige når at glæde sig! Alle planerne og tankerne rumsterer rundt og glæden overskyggede langt den bekymring jeg havde...

Jeg krydser fingre for både jer og mig selv for at der snart er en ny og blivende graviditet til os

Og kæmpe kram til dig også!

Anmeld

20. november 2013

mogms

FruOlsen skriver:

Åh, det er bare så hårdt når man lige når at glæde sig! Alle planerne og tankerne rumsterer rundt og glæden overskyggede langt den bekymring jeg havde...

Jeg krydser fingre for både jer og mig selv for at der snart er en ny og blivende graviditet til os

Og kæmpe kram til dig også!

Ja det er sgu hårdt.

mest af alt savner jeg den der magiske fornemmelse jeg havde i hele kroppen.

Den forsvandt stille og roligt og idag gik det over i MEGA menstration cravings og mens smerter, wow har aldrig haft en så hård "mens" før. Men er sgu glad for at det ikke endte i en super blødning. Som damen på klinkken sagde at hvis det gjorde det skulle jeg på skadestuen straks (jeg har / havde en stor blødning liggende derinde)

til os alle, at der snart er en ny og blivende spirer i ovnen.

Anmeld

21. november 2013

Anonym

Hey til alle jer der har haft en sa. Jeg ked af på jeres vegne 

Men kan i fortælle mig hvad en sa er og hvor langt var i da i fik en sa? 

På forhånd tak

Anmeld

21. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

På forhånd tak

Sa er spontan abort
Bio er en biokemisk graviditet ( inden uge 6)

Anmeld

21. november 2013

mogms

Anonym skriver:

På forhånd tak

tja det er sku svært at sige, hvor langt jeg præcis var / er ved min SA
jeg er begyndt min SA omkring i starten af november
jeg fik en scanning d. 16/11 hvor det kunne ses at graviditeten var ved at løsne sig. Her var jeg 6+0
og først her igår jeg er virkelig begyndt at bløde her var jeg 6+5
jeg har en tid ved min læge 6/12 for at tjekke om det er helt færdig.

så hvor langt jeg præcist var da jeg fik denne SA, det er sgu svært at sige, da det startede med med lidt udflåd eller da blødningen kom, eller nu hvor det VIRKELIG bløder og gør "mens-nas"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.