Hvordan klarede/klare i den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Havre74

modesty skriver:

Hun mener at hun ikke gider "os" - som i de to som par.

Tak for oplysningen.

Hvis han ikke gider at være sammen som par, må der jo være et eller andet, der går ham på, elleri er kørt træt i hverdagen.

Jeg synes det er rigtig trist for jer. For du siger i elsker hinanden og ellers har det godt sammen.

I må nok have jer en god snak om, hvorvidt i vil kæmpe for det, eller om i tror det er for sent. Jeg synes bare det er synd, at smide det hele på gulvet, når i har et barn sammen, uden at i er helt enige om, at i har prøvet alt og der ikke er mere at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

modesty

Havre74 skriver:

Tak for oplysningen.

Hvis han ikke gider at være sammen som par, må der jo være et eller andet, der går ham på, elleri er kørt træt i hverdagen.

Jeg synes det er rigtig trist for jer. For du siger i elsker hinanden og ellers har det godt sammen.

I må nok have jer en god snak om, hvorvidt i vil kæmpe for det, eller om i tror det er for sent. Jeg synes bare det er synd, at smide det hele på gulvet, når i har et barn sammen, uden at i er helt enige om, at i har prøvet alt og der ikke er mere at gøre.

Ih altså, nej, det er HENDE der ikke gider dem som par. 

Anmeld

28. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar.. 
Jeg elsker på den måde at jeg synes han er en super god person som menneske.. har nogle gode værdier.. men gider ikke "os".. hvis du forstår 
Jeg har mistet gnisten.. vi har snakket og snakket.. haft kæreste weekender osv.. intet hjælper.. jeg ved han elsker mig helt vildt og vil gøre ALT for mig.. 

MMMmm du mener at han er et fantastisk menneske, super kæreste.. men du er nået dertil hvor du ikke ønsker at det skal være jer mere? selvom han kun vil dig?

Anmeld

28. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 6 år og vi har en lille på 3 år.. 
Jeg kan simpelthen ikke mere  jeg er bange, trist, og ved ikke hvad jeg skal gøre..
Jeg elsker ham på den måde at jeg ved han vil mig det bedste, han er mega loyal, kunne aldrig finde på at været utro, han er ikke konflikt sky som alle mine andre kærester har været.. Jeg ved han bare vil MIG og det er også derfor det er så SKIDE svært! MIn drøm var bestemt ikke at have dele barn, være alene mor osv.. 
Jeg er så skide bange.. vil jeg kunne klare det  Vi jeg nogensinde finde en der elsker mig som han gør? Ej jeg er så fortvivlet.. er bare ikke glad mere, gider ikke sex med ham og er kørt helt død i det.. 
Men hvis vi skulle gå fra hinanden vil jeg komme ud med gæld alene på 160.000 kr..  

Gælden stinker, men hellere chancen for at blive glad igen og så leve med den gæld...jeg kom ud af mit forhold med en gæld på 350.000 (og jeg er på SU) 

Men man klarer den fordi man skal og fordi penge ikke er alt - bare det hænger sammen. Jeg er gladere nu som "fattig" end da jeg boede med min eks og vi begge havde fede lønninger - det var det hele værd.

Anmeld

28. september 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hi hi ja..  forvirringen er stor 

Anmeld

28. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

MMMmm du mener at han er et fantastisk menneske, super kæreste.. men du er nået dertil hvor du ikke ønsker at det skal være jer mere? selvom han kun vil dig?

JA lige præcis 
Der er flere ting ved ham hvor vi bare er VIDT forskellige.. men jeg har aldrig haft en kæreste som ham før.. som virkelig elsker mig for mig, er loyal og ikke utro.. tager konflikter og vil mig det bedste.. det var jeg jo sindsug glad for at få i en kæreste oven på alle de andre jeg tidligere har haft.. Mender er bare mange andre ting ved ham som jeg savner.. han er MEGET stille.. jeg er mega udadvendt.. jeg er total familie menneske og elsker samles.. han gider ikke og jeg kan egentlig bedst lide selv at tage afsted fordi så kan jeg bare hygge mig uden jeg ved han sidder der og tænker hvornår skal vi hjem.. han gider intet.. tager ud, ud og spise, eller noget.. han har ingen energi i hverdagen og det virker som om alt bare er en sur pligt for ham.. jeg mangler gejst, energi og overskud i vores forhold.. også overfor vores barn.. synes det synd! Mangler en at have det sjovt og hyggelig med.. 
Foreslår jeg en film gider vi ikke se den sammen.. foreslår jeg vi kan tage på marked gider han ikke fordi der er så mange mennesker.. foreslår jeg vi kan tage ud og kigge på kækken giver han ikke fordi der er lang kørsel..
Jamen jeg mangler bare lidt "gang i den".. 

Anmeld

28. september 2013

Chevro

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 6 år og vi har en lille på 3 år.. 
Jeg kan simpelthen ikke mere  jeg er bange, trist, og ved ikke hvad jeg skal gøre..
Jeg elsker ham på den måde at jeg ved han vil mig det bedste, han er mega loyal, kunne aldrig finde på at været utro, han er ikke konflikt sky som alle mine andre kærester har været.. Jeg ved han bare vil MIG og det er også derfor det er så SKIDE svært! MIn drøm var bestemt ikke at have dele barn, være alene mor osv.. 
Jeg er så skide bange.. vil jeg kunne klare det  Vi jeg nogensinde finde en der elsker mig som han gør? Ej jeg er så fortvivlet.. er bare ikke glad mere, gider ikke sex med ham og er kørt helt død i det.. 
Men hvis vi skulle gå fra hinanden vil jeg komme ud med gæld alene på 160.000 kr..  

Hvis du vil, må du meget gerne skrive til mig privat!

Vil gerne fortælle, men privat

Anmeld

28. september 2013

Havre74

modesty skriver:

Årh altså, jeg var vist så træt, at jeg havde svært ved at se hvad der stod.

-Men uanset om det er ham eller hende, er mit svar det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.