Hvordan klarede/klare i den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
17 svar
2 synes godt om
27. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været sammen med min kæreste i 6 år og vi har en lille på 3 år.. 
Jeg kan simpelthen ikke mere  jeg er bange, trist, og ved ikke hvad jeg skal gøre..
Jeg elsker ham på den måde at jeg ved han vil mig det bedste, han er mega loyal, kunne aldrig finde på at været utro, han er ikke konflikt sky som alle mine andre kærester har været.. Jeg ved han bare vil MIG og det er også derfor det er så SKIDE svært! MIn drøm var bestemt ikke at have dele barn, være alene mor osv.. 
Jeg er så skide bange.. vil jeg kunne klare det  Vi jeg nogensinde finde en der elsker mig som han gør? Ej jeg er så fortvivlet.. er bare ikke glad mere, gider ikke sex med ham og er kørt helt død i det.. 
Men hvis vi skulle gå fra hinanden vil jeg komme ud med gæld alene på 160.000 kr..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Havre74

Anonym skriver:

Jeg kan simpelthen ikke mere  jeg er bange, trist, og ved ikke hvad jeg skal gøre..
Jeg elsker ham på den måde at jeg ved han vil mig det bedste, han er mega loyal, kunne aldrig finde på at været utro, han er ikke konflikt sky som alle mine andre kærester har været.. Jeg ved han bare vil MIG og det er også derfor det er så SKIDE svært! MIn drøm var bestemt ikke at have dele barn, være alene mor osv.. 
Jeg er så skide bange.. vil jeg kunne klare det  Vi jeg nogensinde finde en der elsker mig som han gør? Ej jeg er så fortvivlet.. er bare ikke glad mere, gider ikke sex med ham og er kørt helt død i det.. 
Men hvis vi skulle gå fra hinanden vil jeg komme ud med gæld alene på 160.000 kr..  

Har du snakket med ham om det ? Har han det på samme måde, eller går han lykkeligt uvidende om hvad du tænker ?

Har du tænkt over, HVAD det er ved ham du er træt af ? eller er der bare gået for meget dagligdag i den ?

Er han en god far og kæreste ?, der deltager på lige fod med dig med både barn og huslige pligter.

Anmeld

27. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Nu beskriver du ikke rigtig problemstillingen så meget..

Hvorfor føler du at du ikke kan mere ?

Elsker du ham ? 

Har du sat ham ind i dine følelser ?

Er du villig til at give parterapi en chance ?

Jeg synes du skal kæmpe for forholdet hvis du elsker ham, også selvom det er svært.. Alle forhold har kriser, men husk bare at græsset ikke er grønnere på den anden side ..

Håber du får fortalt ham omkring dine følelser og at i evt kommer en tur til en parterapeut

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Har du snakket med ham om det ? Har han det på samme måde, eller går han lykkeligt uvidende om hvad du tænker ?

Har du tænkt over, HVAD det er ved ham du er træt af ? eller er der bare gået for meget dagligdag i den ?

Er han en god far og kæreste ?, der deltager på lige fod med dig med både barn og huslige pligter.

Tusind tak for dit svar.. 
Jeg elsker på den måde at jeg synes han er en super god person som menneske.. har nogle gode værdier.. men gider ikke "os".. hvis du forstår 
Jeg har mistet gnisten.. vi har snakket og snakket.. haft kæreste weekender osv.. intet hjælper.. jeg ved han elsker mig helt vildt og vil gøre ALT for mig.. 

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Nu beskriver du ikke rigtig problemstillingen så meget..

Hvorfor føler du at du ikke kan mere ?

Elsker du ham ? 

Har du sat ham ind i dine følelser ?

Er du villig til at give parterapi en chance ?

Jeg synes du skal kæmpe for forholdet hvis du elsker ham, også selvom det er svært.. Alle forhold har kriser, men husk bare at græsset ikke er grønnere på den anden side ..

Håber du får fortalt ham omkring dine følelser og at i evt kommer en tur til en parterapeut

Jeg elsker på den måde at jeg synes han er en super god person som menneske.. har nogle gode værdier.. men gider ikke "os".. hvis du forstår 
Jeg har mistet gnisten.. vi har snakket og snakket.. haft kæreste weekender osv.. intet hjælper.. jeg ved han elsker mig helt vildt og vil gøre ALT for mig.. 

Anmeld

27. september 2013

Havre74

Anonym skriver:

Nej, jeg forstår desværre ikke hvad du mener med, at han ikke gider "os" ?

Anmeld

27. september 2013

modesty

Havre74 skriver:

Nej, jeg forstår desværre ikke hvad du mener med, at han ikke gider "os" ?

Hun mener at hun ikke gider "os" - som i de to som par.

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hun mener at hun ikke gider "os" - som i de to som par.

Tak.. ja lige præcis.. er vist lidt for hurtig på tasterne.. 

Anmeld

27. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jamen... Hvis du ingen følelser har for manden, jamen så er forholdet vel slut og må ende ?

Har desværre ingen gode råd.. Vi har været sammen i 10 år og har i særdeleshed haft både op og nedture, men vi er stadig sammen fordi vi elsker hinanden..

Anmeld

27. september 2013

Mettefpigen

Vil sige at du skal være 100% sikker på at det skal være slut, hvis du går fra ham.....
Det blir benhårdt, der er mange ting der skal snakkes igennem, ordnes også finde ud af detmed barn, ny lejlighed.... MEN du skal nok klare den!

Vi er andre der har været det samme igennem, og vi klarede den, man blir bare nødt til at tænke på hvorfor vi valgte det, også må man se fremad ;-)

Knus fra hende der kom ud af et forhold med 110,000 i gæld, og blev nødt til at starte på ny uddannelse hvor jeg stifter mere gæld ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.