Bisgaard gummistøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

MyLove E

Mamalou skriver:

Lige med gummistøvler køber jeg billige, fordi sønnen kun har dem på når det regner, altså så lidt som muligt. Nu skal din søn jo snart i vinterstøvler, hvilket er endnu en grund til ikke at smide penge efter et par dyre gummistøvler

Vh. Louise

Men det skal han jo. Og der køber jeg Ecco vinterstøvler og de er også vandtætte:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

MyLove E

IT-nørd skriver:

Freya brugte sidste år og fik igen i år et par Bisgaard vintergummustøvler med uld foer. De er så lækre og sidder godt på foden. 

Hun har Angulus tex til vinter og de Bisgaard bliver brugt fra efterår til forår da de er faktisk varme nok til en våd vinter

Men de er bare ret lækre:-D

Anmeld

28. september 2013

MyLove E

Havanagila skriver:

SuJeg ville købe nogen i Føtex. Min erfaring er at de dyrer og de billige faktisk er loge gode. Og af den grund køber jeg bare det billige. Og når du siger han nok tager et ryk i str. Så ville jeg helt klart købe nogle billige. For så betyder det ikke så meget at man skal ud og købe et nyt par når han er vokset ud af dem.

Super kigger lige føtex/ Kvickly i morgen

Anmeld

28. september 2013

Sara.

Min søn har gummistøvler fra bisgaard og de er bare super gode. Sidder godt på hans fod.

Jeg har kigget på nogle fra føtex men synes simpelthen de var så " slaskede" / ikke stive i det ved anklen.

Selvom det er gummistøvler så skal de sidde godt og ikke slaske rundt. Min søn er så også meget ude både hjemme og i børnehave, sp de bliver brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.