Bisgaard gummistøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
13 svar
5 synes godt om
27. september 2013

MyLove E

Jeg har været ude og kigge på gummistøvler til Elias i dag :-D
Han gamle er slidt og ja så opdagede jeg faktisk et hul i dem :-(

Finder ud af hvor dyrt det er at købe gummistøvler. Nå men så finder jeg så et par lækre Bisgaard. De koster ca 30 kr mere end de andre. De sidder bare godt på ham så vi køber dem. Vi går ca 200 metet hen af gågaden og jeg kigger på og tænker så slemt plejer han da heller ikke gå. Jeg får min mor til at kigge på. Den er helt galt, det ene ben går totalt skævt sådan ind foran det andet.

Vi går så tilbage til butikken og det viser sig at der er en fejl i støvlen de har så ikke flere. Det er faktisk først der jeg ser der er hul i de gamle.
Nå men jeg fik pengene tilbage. Men nu har drengen jo ingen gummistøvler

Skal jeg jagte de her Bisgaard eller bare finde nogle billige i føtex / Kvickly? Hans bruger samme str som i foråret så der kommer nok snart et ryk!?! Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Havre74

Tauf skriver:

Finder ud af hvor dyrt det er at købe gummistøvler. Nå men så finder jeg så et par lækre Bisgaard. De koster ca 30 kr mere end de andre. De sidder bare godt på ham så vi køber dem. Vi går ca 200 metet hen af gågaden og jeg kigger på og tænker så slemt plejer han da heller ikke gå. Jeg får min mor til at kigge på. Den er helt galt, det ene ben går totalt skævt sådan ind foran det andet.

Vi går så tilbage til butikken og det viser sig at der er en fejl i støvlen de har så ikke flere. Det er faktisk først der jeg ser der er hul i de gamle.

Skal jeg jagte de her Bisgaard eller bare finde nogle billige i føtex / Kvickly? Hans bruger samme str som i foråret så der kommer nok snart et ryk!?! Hvad ville i gøre?

Jeg har tre børn, hvoraf den ældste er 14. Jeg har prøvet at købe både billige og dyre gummistøvler til dem, og min erfaring er, at de er lige gode. Det skal lige siges at mine børn har brugt deres rigtig meget.

Til voksne synes jeg til gengæld godt, at det kan betale sig at købe nogen, der er dyrere.

Husk hvis dem du havde til ham der var gået hul i, er under to år gamle og du har bonnen, kan du få dem byttet, med mindre det er åbenlyst, at hullet er lavet bevidst.

Anmeld

27. september 2013

Muffinmus

Find en der sidder godt og har en god indlægssål..har prøvet et par billige røjsere for et par år siden. De holdt fint, men da jeg en dag stak hånden ned for at tage sålen op kunne jeg mærke totalt manglede komfort....og de små går altså meget røjsere så det mindste de kan gøre er sgi da at sørge for vores børns og fødder har det godt. Der findes biælige røjsere med fine såle men også mega ringe. Det samme kan faktisk også gælde nogle af de dyre. Vi havde nogle der gik i stykker på 10 mdr og som egentlig ikke var gode.

Anmeld

28. september 2013

IT-nørd

Tauf skriver:

Freya brugte sidste år og fik igen i år et par Bisgaard vintergummustøvler med uld foer. De er så lækre og sidder godt på foden. 

Hun har Angulus tex til vinter og de Bisgaard bliver brugt fra efterår til forår da de er faktisk varme nok til en våd vinter

Anmeld

28. september 2013

modesty

Tauf skriver:

Det vigtigste er hvordan de sidder, ikke om de er et dyrt mærke eller fra et supermarked. Min erfaring er at der er meget stor forskel på pasformen.

Jeg køber altid gummistøvler på loppemarked, da sålen meget sjældent når at blive påvirket af "det første barn". Hvis man ikke gider loppemarkeder, kan de også købes brugt på trendsales eller dba.

Jeg plejer at give ca. 20 kr. for et par på loppe.

Men hvis dem fra Bilka sidder lige så godt som de dyre, så køb da dem, hvis du ikke er til brugt.

Anmeld

28. september 2013

Mother-love

Jeg ville købe nogen i Føtex. Min erfaring er at de dyrer og de billige faktisk er loge gode. Og af den grund køber jeg bare det billige. Og når du siger han nok tager et ryk i str. Så ville jeg helt klart købe nogle billige. For så betyder det ikke så meget at man skal ud og købe et nyt par når han er vokset ud af dem.

Anmeld

28. september 2013

Mamalou

Lige med gummistøvler køber jeg billige, fordi sønnen kun har dem på når det regner, altså så lidt som muligt. Nu skal din søn jo snart i vinterstøvler, hvilket er endnu en grund til ikke at smide penge efter et par dyre gummistøvler

Vh. Louise

Anmeld

28. september 2013

MyLove E

modesty skriver:

Det vigtigste er hvordan de sidder, ikke om de er et dyrt mærke eller fra et supermarked. Min erfaring er at der er meget stor forskel på pasformen.

Jeg køber altid gummistøvler på loppemarked, da sålen meget sjældent når at blive påvirket af "det første barn". Hvis man ikke gider loppemarkeder, kan de også købes brugt på trendsales eller dba.

Jeg plejer at give ca. 20 kr. for et par på loppe.

Men hvis dem fra Bilka sidder lige så godt som de dyre, så køb da dem, hvis du ikke er til brugt.

Tak for svar Er ikke så meget till brugt fodtøj.

Anmeld

28. september 2013

MyLove E

MariaE skriver:

Find en der sidder godt og har en god indlægssål..har prøvet et par billige røjsere for et par år siden. De holdt fint, men da jeg en dag stak hånden ned for at tage sålen op kunne jeg mærke totalt manglede komfort....og de små går altså meget røjsere så det mindste de kan gøre er sgi da at sørge for vores børns og fødder har det godt. Der findes biælige røjsere med fine såle men også mega ringe. Det samme kan faktisk også gælde nogle af de dyre. Vi havde nogle der gik i stykker på 10 mdr og som egentlig ikke var gode.

Tak for svar:-D

Anmeld

28. september 2013

MyLove E

Havre74 skriver:

Jeg har tre børn, hvoraf den ældste er 14. Jeg har prøvet at købe både billige og dyre gummistøvler til dem, og min erfaring er, at de er lige gode. Det skal lige siges at mine børn har brugt deres rigtig meget.

Til voksne synes jeg til gengæld godt, at det kan betale sig at købe nogen, der er dyrere.

Husk hvis dem du havde til ham der var gået hul i, er under to år gamle og du har bonnen, kan du få dem byttet, med mindre det er åbenlyst, at hullet er lavet bevidst.

Han bruger dem rigtigt meget. For han kan selv tage dem på :-D
Vi må ud og kigge i næste uge:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.