Se lige hvad min dreng kan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

StudPsyk

Havre74 skriver:

Hvor er han sej, det ligner at han er igang med armbøjninger.

Jeg håber at hatten bekommer dig vel.

Man kan jo lige så godt starte træningen fra en tidlig alder!

Og jo tak, den var yderst delikat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

StudPsyk

Sara. skriver:

Nor kom op i kravle / vugge stilingen 5 en halv mdr. Inden han var 6 mdr kravlede han rundt over det hele

Til gengæld var han laaaaaaaaangsom med sproget.

Ser ud til at jeres dreng snart kravlrer afsted

Lidt det samme show med Rose! Hun bliver 2 om 12 dage, og er stadig langt bag ud med sproget

Men lad os se

Anmeld

28. september 2013

StudPsyk

AnthonsMor skriver:

Hold nu kæft en stærk basse du har! Anthon kan slet ikke bære sin kropsvægt endnu, min lille svækling Og han er 6 måneder og 1 uge

Haha! James har jo også en søster at se op til, som han sååå gerne vil lege med! Det tror jeg har meget at sige

Anmeld

28. september 2013

StudPsyk

liten-mamma skriver:

Ej hvor er han sej, der går nok ikke længe før han kravler rundt 

Nicoline begyndte at stå i kravle stilling da hun var 6 mdr. Hun rokkede frem og tilbage, men er først lige begyndt at kravle og hun er 8 mdr.

Btw så er han da blevet helt vildt stor! Tiden går godt nok stærkt..

Der gik også flere måneder fra Rose stod i kravlestilling til hun kravlede

Og ja, det er helt vildt! Får totalt stress! To ugers tid, så er Rose 2 år og han er 6 måneder 

Anmeld

28. september 2013

FamilenStorm

Janne T. skriver:

Ajjj jeg er stolt Min supermand på 5,5 måneder begyndte i går at stille sig i "armbøjningsstilling" (som på billedet). I dag er han begyndt at stille sig i kravlestilling og vugge frem og tilbage  Det betyder også jeg må æde min gamle hat! Jeg har lige fra start sagt, at jeg havde en instinktiv fornemmelse af, at han ville blive meget langsommere end Rose motorisk, aber nein! For Rose var en måned ældre før hun gjorde det samme, og jeg synes ellers hun var hurtig 

Jeg regner dog med der går en god rum tid inden han knækker kravlekoden, for Rose var i kravlestilling et par måneder før hun kravlede rigtigt. Hun startede med at hive sig frem på armene

Hvor er han sej.. Det ligner Elias da han var på samme alder.. Tror dig han var i kravlestilling da han var 5,5 mdr.. Han kravlede den dag han blev 6 mdr..

I en alder af snart 9 mdr rejser han sig op af alt og øver i at stå selv.. ( hvem var det der sagde at drengebørn ofte var langsommere motorisk?)

Anmeld

29. september 2013

liten-mamma

Janne T. skriver:

Der gik også flere måneder fra Rose stod i kravlestilling til hun kravlede

Og ja, det er helt vildt! Får totalt stress! To ugers tid, så er Rose 2 år og han er 6 måneder 

2 år?  Wow hvor blev tiden lige af? 

Det går desværre alt alt for stærkt. Synes hele tiden der sker noget nyt, har næsten svært ved at følge med

Anmeld

29. september 2013

ønskebørn74

Janne T. skriver:

Ajjj jeg er stolt Min supermand på 5,5 måneder begyndte i går at stille sig i "armbøjningsstilling" (som på billedet). I dag er han begyndt at stille sig i kravlestilling og vugge frem og tilbage  Det betyder også jeg må æde min gamle hat! Jeg har lige fra start sagt, at jeg havde en instinktiv fornemmelse af, at han ville blive meget langsommere end Rose motorisk, aber nein! For Rose var en måned ældre før hun gjorde det samme, og jeg synes ellers hun var hurtig 

Jeg regner dog med der går en god rum tid inden han knækker kravlekoden, for Rose var i kravlestilling et par måneder før hun kravlede rigtigt. Hun startede med at hive sig frem på armene

Iiiiiiiihhh hvor er han bare dygtig den lille fis.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.