Se lige hvad min dreng kan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
16 svar
30 synes godt om
27. september 2013

StudPsyk

Ajjj jeg er stolt Min supermand på 5,5 måneder begyndte i går at stille sig i "armbøjningsstilling" (som på billedet). I dag er han begyndt at stille sig i kravlestilling og vugge frem og tilbage  Det betyder også jeg må æde min gamle hat! Jeg har lige fra start sagt, at jeg havde en instinktiv fornemmelse af, at han ville blive meget langsommere end Rose motorisk, aber nein! For Rose var en måned ældre før hun gjorde det samme, og jeg synes ellers hun var hurtig 

Jeg regner dog med der går en god rum tid inden han knækker kravlekoden, for Rose var i kravlestilling et par måneder før hun kravlede rigtigt. Hun startede med at hive sig frem på armene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

B&J

I har da vist lige en sej dreng der snart kravler

Anmeld

27. september 2013

Znoopy.dk

Sikke en sej dreng!

"Fire mer'"

Anmeld

27. september 2013

Havre74

Janne T. skriver:

Ajjj jeg er stolt Min supermand på 5,5 måneder begyndte i går at stille sig i "armbøjningsstilling" (som på billedet). I dag er han begyndt at stille sig i kravlestilling og vugge frem og tilbage  Det betyder også jeg må æde min gamle hat! Jeg har lige fra start sagt, at jeg havde en instinktiv fornemmelse af, at han ville blive meget langsommere end Rose motorisk, aber nein! For Rose var en måned ældre før hun gjorde det samme, og jeg synes ellers hun var hurtig 

Jeg regner dog med der går en god rum tid inden han knækker kravlekoden, for Rose var i kravlestilling et par måneder før hun kravlede rigtigt. Hun startede med at hive sig frem på armene

Hvor er han sej, det ligner at han er igang med armbøjninger.

Jeg håber at hatten bekommer dig vel.

Anmeld

27. september 2013

Sara.

Nor kom op i kravle / vugge stilingen 5 en halv mdr. Inden han var 6 mdr kravlede han rundt over det hele

Til gengæld var han laaaaaaaaangsom med sproget.

Ser ud til at jeres dreng snart kravlrer afsted

Anmeld

27. september 2013

AnthonsMor

Janne T. skriver:

Hold nu kæft en stærk basse du har! Anthon kan slet ikke bære sin kropsvægt endnu, min lille svækling Og han er 6 måneder og 1 uge

Anmeld

28. september 2013

liten-mamma

Janne T. skriver:

Ej hvor er han sej, der går nok ikke længe før han kravler rundt 

Nicoline begyndte at stå i kravle stilling da hun var 6 mdr. Hun rokkede frem og tilbage, men er først lige begyndt at kravle og hun er 8 mdr.

Btw så er han da blevet helt vildt stor! Tiden går godt nok stærkt..

Anmeld

28. september 2013

StudPsyk

B&J skriver:

I har da vist lige en sej dreng der snart kravler

Jeg tror der går lidt endnu, men han vil da gerne!

Anmeld

28. september 2013

StudPsyk

Znoopy.dk skriver:

Sikke en sej dreng!

"Fire mer'"

Tak! Ja, man hører næsten "Eye of the Tiger" for sit indre øre!

Anmeld

28. september 2013

StudPsyk

Znoopy.dk skriver:

Sikke en sej dreng!

"Fire mer'"

Tak! Ja, man hører næsten "Eye of the Tiger" for sit indre øre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.