Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ajjj jeg er stolt Min supermand på 5,5 måneder begyndte i går at stille sig i "armbøjningsstilling" (som på billedet). I dag er han begyndt at stille sig i kravlestilling og vugge frem og tilbage Det betyder også jeg må æde min gamle hat! Jeg har lige fra start sagt, at jeg havde en instinktiv fornemmelse af, at han ville blive meget langsommere end Rose motorisk, aber nein! For Rose var en måned ældre før hun gjorde det samme, og jeg synes ellers hun var hurtig
Jeg regner dog med der går en god rum tid inden han knækker kravlekoden, for Rose var i kravlestilling et par måneder før hun kravlede rigtigt. Hun startede med at hive sig frem på armene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I har da vist lige en sej dreng der snart kravler
Sikke en sej dreng!
"Fire mer'"
Janne T. skriver: Ajjj jeg er stolt Min supermand på 5,5 måneder begyndte i går at stille sig i "armbøjningsstilling" (som på billedet). I dag er han begyndt at stille sig i kravlestilling og vugge frem og tilbage Det betyder også jeg må æde min gamle hat! Jeg har lige fra start sagt, at jeg havde en instinktiv fornemmelse af, at han ville blive meget langsommere end Rose motorisk, aber nein! For Rose var en måned ældre før hun gjorde det samme, og jeg synes ellers hun var hurtig Jeg regner dog med der går en god rum tid inden han knækker kravlekoden, for Rose var i kravlestilling et par måneder før hun kravlede rigtigt. Hun startede med at hive sig frem på armene
Hvor er han sej, det ligner at han er igang med armbøjninger.
Jeg håber at hatten bekommer dig vel.
Ej hvor er han sej, der går nok ikke længe før han kravler rundt
Nicoline begyndte at stå i kravle stilling da hun var 6 mdr. Hun rokkede frem og tilbage, men er først lige begyndt at kravle og hun er 8 mdr.
Btw så er han da blevet helt vildt stor! Tiden går godt nok stærkt..
B&J skriver: I har da vist lige en sej dreng der snart kravler
Jeg tror der går lidt endnu, men han vil da gerne!
Znoopy.dk skriver: Sikke en sej dreng! "Fire mer'"
Tak! Ja, man hører næsten "Eye of the Tiger" for sit indre øre!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128