Anonym skriver:
Jeg tror min kæreste er nymfoman, vi har minimum sex seks gange om igen, og den ene aften vi ikke har skal jeg lægge øre til både det ene og det anede med at jeg ikke gider ham osv.
misforstå mig ikke jeg elsker ham, og sex med ham er fantastisk, kommer altid min. en gang.. Men med to små børn, orker jeg bare ikke altid.. Der er 12 måneder imellem vores børn, begge under to, så er det så forfærdeligt at undgå sex, bare engang imellem.. Og at nogen gange når jeg går i seng, vil jeg bare gerne sove..
Det værste er, at han ikke mener det er nok med en gang om dagen
jeg er udmattet efter en hel dag med ungerne (barsel) så jeg orker bare ikke
troede det blev mindre når man havde været sammen i x antal år?? Vi har været sammen i 4 ..
Så nu er jeg nysgerrig :
hvor tit har i sex? Og er manden/konen tilfreds med det ??
Puuuha, jeg havde nok stoppet det der ræs med det samme. Men har også dårlige erfaringer med plageri fra mandens side, og eftergivenhed fra min. Det var IKKE en sund periode.
Nu er jeg gift, og har termin med nr 2 på tirsdag. De sidste par mdr har vi ikke haft gang i lagnerne, og vi ved begge at der minimum kommer til at gå et par mdr mere.
Jeg kan godt føle behovet nogen gange, men jeg orker ikke og har også for ondt. Jeg orker sgu ikke engang at klare den selv... Engang imellem hjælper jeg ham, men der er også langt imellem efterhånden, fordi at det kan gøre mig SÅ frustreret at jeg så ikke orker at tage mig af mig selv bagefter - og selvom han er meget servicemindet og der ikke er noget han ikke vil gøre for mig, så har jeg SLET ikke overskud til at han hjælper..
Vi snakker om det, og har heldigvis accepteret at sådan er det pt. Vi ved at det nok skal blive bedre ( selvom det er et stk arb der skal lægges i det fra min side på et tidspunkt).
Manden er heldigvis ikke lam i armene, og jeg har intet problem med at han ordner sagerne selv.
Under normale omstændigheder kan der sagtens gå 14 dage imellem vi har sex - men det kan også være et par gange i ugen. Jeg tror min mand ville elske at have sex 2-3 gang i ugen, men han elsker mig mere og kunne ikke drømme om at presse mig