Sex :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

lycly

Vi har sex stort set hver dag - på trods af at vi har to små børn på 2 år og 5 mdr
Jeg prioriterer det højt, for mig er det en vigtig del af et parforhold og min kæreste og jeg har ikke været sammen ret længe. Så ville godt nok blive trist hvis vores sexliv døde nu. Meeen nogen gange er jeg da også træt og vil helst bare sove. Og min kæreste bliver da også lidt skuffet ind i mellem for han er jo som så mange andre mænd, har lyst hele tiden men sådan er det! Med to små børn er man ikke altid lige oplagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Newsence

vitapigen skriver:

Han lyder til at have et stort behov... Men tror generelt at alle mænd ikke kan få nok sex. Vi har sex ca 3 gange i ugen, men hvis det stod til manden måtte det gerne være hver dag. Men det er svært når man har børn, hård dag på arbejde og er træt ??

Vrøvl det er ikke generalt for mænd.. Her er det mig der ikke kan få nok og jeg ved at jeg ikke er den eneste..Dennne mand har et problem ikke fordi han har lyst hele tiden men fordi han ikke kan undværer han er afhængig og det er lige så anerkendt som andre afhængigheder

Anmeld

26. september 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Jeg tror min kæreste er nymfoman, vi har minimum sex seks gange om igen, og den ene aften vi ikke har skal jeg lægge øre til både det ene og det anede med at jeg ikke gider ham osv.  

misforstå mig ikke jeg elsker ham, og sex med ham er fantastisk, kommer altid min. en gang.. Men med to små børn, orker jeg bare ikke altid.. Der er 12 måneder imellem vores børn, begge under to, så er det så forfærdeligt at undgå sex, bare engang imellem.. Og at nogen gange når jeg går i seng, vil jeg bare gerne sove.. 

Det værste er, at han ikke mener det er nok med en gang om dagen jeg er udmattet efter en hel dag med ungerne (barsel) så jeg orker bare ikke  

troede det blev mindre når man havde været sammen i x antal år?? Vi har været sammen i 4 .. 

Så nu er jeg nysgerrig : 

hvor tit har i sex? Og er manden/konen tilfreds med det ?? 

Hos os er det helt omvendt. Jeg ville gerne hver dag og flere gange om dagen. Min mand er tilfreds hvis det er 1 gang i ugen, i travle perioder med meget arbejde er det kun hver 14 dage ;0 og vi har ingen børn endnu. Men sådan har det altid været undtaget lige de første par måneder vi var sammen

Anmeld

27. september 2013

Chevro

Anonym skriver:

Jeg tror min kæreste er nymfoman, vi har minimum sex seks gange om igen, og den ene aften vi ikke har skal jeg lægge øre til både det ene og det anede med at jeg ikke gider ham osv.  

misforstå mig ikke jeg elsker ham, og sex med ham er fantastisk, kommer altid min. en gang.. Men med to små børn, orker jeg bare ikke altid.. Der er 12 måneder imellem vores børn, begge under to, så er det så forfærdeligt at undgå sex, bare engang imellem.. Og at nogen gange når jeg går i seng, vil jeg bare gerne sove.. 

Det værste er, at han ikke mener det er nok med en gang om dagen jeg er udmattet efter en hel dag med ungerne (barsel) så jeg orker bare ikke  

troede det blev mindre når man havde været sammen i x antal år?? Vi har været sammen i 4 .. 

Så nu er jeg nysgerrig : 

Stor respekt ! Så ofte ville min kæreste kun drømme om!
Jeg har mistet lysten fuldstændigt, og der er sex hver 2.-3. måned

På trods af at jeg virkelig også trænger! :/

Anmeld

27. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Så nu er jeg nysgerrig : 

Puuuha, jeg havde nok stoppet det der ræs med det samme. Men har også dårlige erfaringer med plageri fra mandens side, og eftergivenhed fra min. Det var IKKE en sund periode.

Nu er jeg gift, og har termin med nr 2 på tirsdag. De sidste par mdr har vi ikke haft gang i lagnerne, og vi ved begge at der minimum kommer til at gå et par mdr mere.

Jeg kan godt føle behovet nogen gange, men jeg orker ikke og har også for ondt. Jeg orker sgu ikke engang at klare den selv... Engang imellem hjælper jeg ham, men der er også langt imellem efterhånden, fordi at det kan gøre mig SÅ frustreret at jeg så ikke orker at tage mig af mig selv bagefter - og selvom han er meget servicemindet og der ikke er noget han ikke vil gøre for mig, så har jeg SLET ikke overskud til at han hjælper..

Vi snakker om det, og har heldigvis accepteret at sådan er det pt. Vi ved at det nok skal blive bedre ( selvom det er et stk arb der skal lægges i det fra min side på et tidspunkt).

Manden er heldigvis ikke lam i armene, og jeg har intet problem med at han ordner sagerne selv.

Under normale omstændigheder kan der sagtens gå 14 dage imellem vi har sex - men det kan også være et par gange i ugen. Jeg tror min mand ville elske at have sex 2-3 gang i ugen, men han elsker mig mere og kunne ikke drømme om at presse mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.