Sex :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
14 svar
12 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror min kæreste er nymfoman, vi har minimum sex seks gange om igen, og den ene aften vi ikke har skal jeg lægge øre til både det ene og det anede med at jeg ikke gider ham osv.  

misforstå mig ikke jeg elsker ham, og sex med ham er fantastisk, kommer altid min. en gang.. Men med to små børn, orker jeg bare ikke altid.. Der er 12 måneder imellem vores børn, begge under to, så er det så forfærdeligt at undgå sex, bare engang imellem.. Og at nogen gange når jeg går i seng, vil jeg bare gerne sove.. 

Det værste er, at han ikke mener det er nok med en gang om dagen jeg er udmattet efter en hel dag med ungerne (barsel) så jeg orker bare ikke  

troede det blev mindre når man havde været sammen i x antal år?? Vi har været sammen i 4 .. 

Så nu er jeg nysgerrig : 

hvor tit har i sex? Og er manden/konen tilfreds med det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

vitapigen

Han lyder til at have et stort behov... Men tror generelt at alle mænd ikke kan få nok sex. Vi har sex ca 3 gange i ugen, men hvis det stod til manden måtte det gerne være hver dag. Men det er svært når man har børn, hård dag på arbejde og er træt ??

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Han lyder til at have et stort behov... Men tror generelt at alle mænd ikke kan få nok sex. Vi har sex ca 3 gange i ugen, men hvis det stod til manden måtte det gerne være hver dag. Men det er svært når man har børn, hård dag på arbejde og er træt ??

Præcis, går hjemme med begge små børn imens jeg har barsel, og ærligt, så orker jeg ikke tanken om at skulle have det flere gange om dagen, hver dag  

han bliver bare så sur når jeg afviser Ham .. :/ 

Anmeld

26. september 2013

B&J

vi har max 3 gange om ugen og hvis vi har travlt ja så er det 1gang om ugen nogle gange ingen....

men ja ingen af os har det behov vi ligger op til hinanden når vi har lyst

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

vi har max 3 gange om ugen og hvis vi har travlt ja så er det 1gang om ugen nogle gange ingen....

men ja ingen af os har det behov vi ligger op til hinanden når vi har lyst

Bare den nogen gange kunne gå her :/ 

Anmeld

26. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Bare den nogen gange kunne gå her :/ 

det er jeg ked af men det er jo slet ikke fordi man ikke har lyst til hinanden det er mere vi arbejder og trætte og ja så har man ikke lyst hver dag men vores sex tager også mere ind 1 time hver gang

Anmeld

26. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg tror min kæreste er nymfoman, vi har minimum sex seks gange om igen, og den ene aften vi ikke har skal jeg lægge øre til både det ene og det anede med at jeg ikke gider ham osv.  

misforstå mig ikke jeg elsker ham, og sex med ham er fantastisk, kommer altid min. en gang.. Men med to små børn, orker jeg bare ikke altid.. Der er 12 måneder imellem vores børn, begge under to, så er det så forfærdeligt at undgå sex, bare engang imellem.. Og at nogen gange når jeg går i seng, vil jeg bare gerne sove.. 

Det værste er, at han ikke mener det er nok med en gang om dagen jeg er udmattet efter en hel dag med ungerne (barsel) så jeg orker bare ikke  

troede det blev mindre når man havde været sammen i x antal år?? Vi har været sammen i 4 .. 

Så nu er jeg nysgerrig : 

shit..........

det der kunne jeg ikke leve med - jeg gider sgu ikke hver dag, OG SLET IKKE PLANLAGT, som det jo hurtigt bliver når det forventes at skulle være hver dag!

Jeg ville simpelthen føle tvang-udnyttelse-luderagtig "nå det kan jeg bruges til" ..plageri er et total turnoff for mig!
plus at hvis man bare giver efter/lukker af og gør det uden at have lyst så skader man sig selv.

vi er inde i en død periode... er så træt og behandling tager noget på romantikken... så pt 1 gang om ugen/ før hen 3 gange... eller når man har lyst... det kan altså også godt være min mand der ikke gider

Anmeld

26. september 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Så nu er jeg nysgerrig : 

Nogle år har det været 1x om måneden. I øjeblikket hver 2-3 dag. Det variere. Meget. Da vores søn var helt lille var der ingen sex før han fyldte 6 mdr. Manden har accepteret det hele om end det har været lidt hårdt nogle gange. For ham hvilke det være optimalt hver 2-3 dag. Men vi er alle forskellige jo, dog synes jeg din mands behov er lige lovligt voldsomt (især med 2 små børn). 

Anmeld

26. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Så nu er jeg nysgerrig : 

INGEN bør føle sig tvunget til sex (misforstå ikke tvunget) når de ikke har lyst bare fordi den ene part har et større behov..

Har du ikke lyst eller overskud, jamen så sig til ham at han kan gå på toilettet og hive sig i fjederen for du har ikke lyst i dag..

Her har vi sex når lysten er der - det kan både være 1 gang hver 14. dag i stressede perioder eller 4-5 gange om ugen i gode perioder.. og her et det mig med størst behov..

Jeg ville desuden ikke bryde mig om at have sex hver dag da jeg hurtigt bliver tør og øm i skeden efter sex..

Han er født med en højre hånd, den må han gerne bruge til andet end gearskift i bilen...

Anmeld

26. september 2013

stjernehimmel

sex bør aldrig give en følse af tvang, og bør være noget begge har lyst til....

Her er der i perioder os gang ii den mindst en gang om dagen, men der er og har os været perioder hvor der ikke har været meget sex grundet flere ting, og det har vi begge forståelse for.. vi har begge lyst, men bare ikke tiden og overskudet.....

Har selv stået det sted som du står med en eks... Det var virkelig ubehageligt, og der var bare ALDRIG ro fra hans brokken om han ik fik og ku ALDRIG være i fred fra ham hverken i vågen eller sovende tilstand.....  og det var en af grundende til vi gik fra hinanden.. kan man ikke have respekt for hinanden og forståelse for at man ik liiige kan magte det sex idag. (ik at jeg siger du skal gå fra ham )

Jeg har et barn og puha forstår altså godt at du faktisk gerne bare vil i seng for at sove....

Pt hvor vi har gang i en masse har vi vel sex et par gange om ugen, nogle uger slet ikke hvis det hele brænder på omkring os.... vi kan os ha perioder hvor vi har flere gange om dagen, men vi har os "kun" været sammen i 1 ½ år ca.....  vi har lyst tit men vores energi er bare ikke altid til det....

at føle sig tvunget til sex, eller få ballade fordi man har behov for søvn eller ganske enkelt bare ikke har lyst det er bare slet ik ok i mine øjne....

Synes du sku fortælle ham hvordan du har det og hvor træt du faktisk er nogle dage... hvis du ikke allerede har gjort det... i håb om han kan vende den og se det fra din side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.