Æl-sprøjte og positiv g-test ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Så dvs at nu hvor den er negativ forbliver den negativ med mindre det er pga graviditet, er det rigtigt forstået så hvis jeg om 5 dage får 2 streger så er det pga graviditet selvom det er før testdag. ?

Jeg testede 10 dage efter ovitrelle og den var negativ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Jeg testede 10 dage efter ovitrelle og den var negativ.

Tak for svar

Anmeld

26. september 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Så dvs at nu hvor den er negativ forbliver den negativ med mindre det er pga graviditet, er det rigtigt forstået så hvis jeg om 5 dage får 2 streger så er det pga graviditet selvom det er før testdag. ?

Altså jeg ved det ikke, det er derfor jeg spurgte  Men jeg mener jeg har læst det et sted..... Tænker også lidt, at hvis det først er ude af kroppen, hvorDan skulle den så pludselig kunne komme "tilbage" ? Så jeg tror da i hvert fald det er det jeg går efter. Altså, får jeg 2 streger om et par dage, så er det fordi jeg er gravid, da testen nu har vist negativ Efter otrivellen....... 

Anmeld

26. september 2013

Hullabullabulla

isabellasmor skriver:

Altså jeg ved det ikke, det er derfor jeg spurgte  Men jeg mener jeg har læst det et sted..... Tænker også lidt, at hvis det først er ude af kroppen, hvorDan skulle den så pludselig kunne komme "tilbage" ? Så jeg tror da i hvert fald det er det jeg går efter. Altså, får jeg 2 streger om et par dage, så er det fordi jeg er gravid, da testen nu har vist negativ Efter otrivellen....... 

Det er helt korrekt , den vil kun blive positiv igen hvis du er med rogn

Anmeld

26. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Tror jeg vi er enige om, så vi krydser fingre for os begge har 11 dage til testdag, allerede ret utålmodig selvom jeg nu kun er på dag 6

Anmeld

26. september 2013

Kløver

Britt88 skriver:

Det er helt korrekt , den vil kun blive positiv igen hvis du er med rogn

Så håber vi at den bliver positiv igen

Anmeld

27. september 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Tror jeg vi er enige om, så vi krydser fingre for os begge har 11 dage til testdag, allerede ret utålmodig selvom jeg nu kun er på dag 6

Jeg er også sindsygt utålmodig.. Hehe. Jeg krydser for os begge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.