Æl-sprøjte og positiv g-test ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
16 svar
7 synes godt om
26. september 2013

Kløver

Hey tøser
Håber ikke jeg er for trels med alle mine spørgsmål, nå men hente goes

Jeg er i dag på dag 5 efter insemination, dvs 6.6 døgn efter æl-sprøjten

Jeg tog i dag en test på eftermiddags urin, da jeg ville se om æl var ude af kroppen, og synes jeg svagt kunne ane et eller andet men ikke nok til at jeg ikke ville sige den var negativ- jubel

MEN så kiggede jeg her til aften, og var to tydelige streger, har 10 dage til testdag så ved jeg ikke kan spore en eventuel graviditet endnu, mit spørgsmål er mere om det kunne tyde på pregnylen stadig giver udslag, bør jeg teste igen for at sikre de. Kommer ud af kroppen?

Vil bare ikke have en masse forhåbninger der bliver knust, eller stå med positiv test på testdagen og det så bare er pregnylen

Hjælp
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Hey tøser

Jeg tog i dag en test på eftermiddags urin, da jeg ville se om æl var ude af kroppen, og synes jeg svagt kunne ane et eller andet men ikke nok til at jeg ikke ville sige den var negativ- jubel

MEN så kiggede jeg her til aften, og var to tydelige streger, har 10 dage til testdag så ved jeg ikke kan spore en eventuel graviditet endnu, mit spørgsmål er mere om det kunne tyde på pregnylen stadig giver udslag, bør jeg teste igen for at sikre de. Kommer ud af kroppen?

Vil bare ikke have en masse forhåbninger der bliver knust, eller stå med positiv test på testdagen og det så bare er pregnylen

Hjælp

Jeg testede falsk positiv til 11 dagen er sikker på det er sprøjten du kan se - de kloge herinde fortalte mig. At ægget først sætter sig gæst på 7-9 dagen . Jeg tester ikke selv mere - blodprøven er det sikre for mig

Anmeld

26. september 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

Jeg testede falsk positiv til 11 dagen er sikker på det er sprøjten du kan se - de kloge herinde fortalte mig. At ægget først sætter sig gæst på 7-9 dagen . Jeg tester ikke selv mere - blodprøven er det sikre for mig

Tak vil bare være sikker den er ude af kroppen inden testdag, da jeg ikke får lavet blodprøve. Er testen negativ på 17 dagen skal jeg starte provera, men hvis æl-sprøjten stadig var i kroppen og gav udslag, kunne jeg ikke vide om det var den eller graviditet, så det hele bliver skubbet. Giver det mening ?

Anmeld

26. september 2013

Hullabullabulla

Maja84 skriver:

Hey tøser

Hjælp

Jeg testede den ude på 10. dagen efter ins - dvs 11 dage efter sprøjten..

Prøv at teste igen om 3-4 dage så kan man håbe den er negativ for så ved du at du kan stole på resultatet til testdag

Anmeld

26. september 2013

isabellasmor

Hey tøser

Hjælp

Hej jeg har test dag om 1 uge, og i morges var min graviditets test negativ  Den har været SVAG positiv indtil idag hvor jeg ikke kunne skimte noget på den  jeg har testet 3 gange siden ægløsning , netop for at følge otrivellen. Så jeg ville tage en test igen om 2 dage eller sådan, hvis jeg var dig, og så se hvad den siger  Og så krydser jeg for at du får en positiv test om 9 dage 

Anmeld

26. september 2013

Kløver

Britt88 skriver:

Jeg testede den ude på 10. dagen efter ins - dvs 11 dage efter sprøjten..

Prøv at teste igen om 3-4 dage så kan man håbe den er negativ for så ved du at du kan stole på resultatet til testdag

Se svar til Isabellas mor

Anmeld

26. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Hej jeg har test dag om 1 uge, og i morges var min graviditets test negativ  Den har været SVAG positiv indtil idag hvor jeg ikke kunne skimte noget på den  jeg har testet 3 gange siden ægløsning , netop for at følge otrivellen. Så jeg ville tage en test igen om 2 dage eller sådan, hvis jeg var dig, og så se hvad den siger  Og så krydser jeg for at du får en positiv test om 9 dage 

Tak begge to, tog en test i morges som var negativ, så nu må jeg se om den ændrer sig efter tid også og så holde øje de næste par dage
Billedet er taget efter 4-5 min

Anmeld

26. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Hov billedet kom ikke med, får du lige her og den er stadig negativ
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Tak begge to, tog en test i morges som var negativ, så nu må jeg se om den ændrer sig efter tid også og så holde øje de næste par dage
Billedet er taget efter 4-5 min

Ja den er negativ dér i hvert fald  

Lige et spørgsmål hvis du ved det eller andre gør, når den først har været negativ 1 gang, så kan den ikke blive positiv igen? Altså pga æl sprøjten? 

Anmeld

26. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Ja den er negativ dér i hvert fald  

Lige et spørgsmål hvis du ved det eller andre gør, når den først har været negativ 1 gang, så kan den ikke blive positiv igen? Altså pga æl sprøjten? 

Så dvs at nu hvor den er negativ forbliver den negativ med mindre det er pga graviditet, er det rigtigt forstået så hvis jeg om 5 dage får 2 streger så er det pga graviditet selvom det er før testdag. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.