Overlock / kombi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

(august)

Hej

Jeg har fået min mors aflagte kombimaskine, da det var det eneste man kunne få den, og jeg bruger aldrig overlock funktionen. Hvis jeg skal sy tøj og store ting som skal overlockes, kører jeg en tur hjem til mor, som har en maskine til hver sin ting...det kan kun anbefales at have seperate maskiner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Tvebakken

(august) skriver:

Hej

Jeg har fået min mors aflagte kombimaskine, da det var det eneste man kunne få den, og jeg bruger aldrig overlock funktionen. Hvis jeg skal sy tøj og store ting som skal overlockes, kører jeg en tur hjem til mor, som har en maskine til hver sin ting...det kan kun anbefales at have seperate maskiner.

Så du bruger ikke overlock delen - men bruger du coverlock?

Hvad er grunden til at du ikke bruger den?

Anmeld

27. september 2013

VIPpigen

Tvebakken skriver:

Tak for dit svar.

Den har jeg hørt mange gange.

Gælder det både gamle og nye kombi maskiner? (jeg så ham omstille den i butikken - og det tog godt nok ikke lang tid).

Har du så også hørt nogen, hvor de har været glade for muligheden?
- vil jo nok mest bruge den som overlocker, men ville gerne have muligheden for det andet...

Hvis jeg endelig har hørt positive historier, så har der max været 2 siden jeg fik kendskab til alt det hele... Jeg husker dem desværre ikke, så er slet ikke sikker på nogen har positivt om det.

Jeg mener at mange af dem jeg har hørt om/kender har været glade nok for den maskine de valgte, det var bare omstillingen der var et problem hele tiden

Anmeld

28. september 2013

(august)

Tvebakken skriver:

Så du bruger ikke overlock delen - men bruger du coverlock?

Hvad er grunden til at du ikke bruger den?

Bruger ikke overlock funktionen, da jeg ikke synes den gør det lige så godt som en rigtig overlock'er

Anmeld

28. september 2013

Tvebakken

(august) skriver:

Bruger ikke overlock funktionen, da jeg ikke synes den gør det lige så godt som en rigtig overlock'er

Men er coverlock delen så ok på den?

Anmeld

30. september 2013

(august)

Tvebakken skriver:

Men er coverlock delen så ok på den?

Det synes jeg ikke den er. 

Anmeld

30. september 2013

Tvebakken

(august) skriver:

Det synes jeg ikke den er. 

Øv, så din erfaring er, at der ligesom ikke er nogen af funktionerne, der er gode nok?

Anmeld

1. oktober 2013

(august)

Tvebakken skriver:

Øv, så din erfaring er, at der ligesom ikke er nogen af funktionerne, der er gode nok?

Som skrevet før er det overlockfunktionen på min kombimaskine jeg ikke er tilfreds med, men resten af funktionere er fine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.