Spørgsmål til VVS'eren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Janni.

Stumpen skriver:

Og hvor er den der cirkulationspumpe? Ved varmtvandsbeholderen eller?

Ja den sidder i samme område, jeg kan prøve tage et billede af den hvis du gerne vil have det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

LMX

Du skal ha fat i en cirkuationspumpe... Vi har samme problem.. Vi har endda pumpen OG har VVS'ern (Min mand) Men har han sat den op?????? Naaaaaaahhhhh vi når det nok 

Anmeld

28. september 2013

Stumpen

Janni. skriver:

Ja den sidder i samme område, jeg kan prøve tage et billede af den hvis du gerne vil have det. 

Ja tak 

Anmeld

28. september 2013

Stumpen

LMX skriver:

Du skal ha fat i en cirkuationspumpe... Vi har samme problem.. Vi har endda pumpen OG har VVS'ern (Min mand) Men har han sat den op?????? Naaaaaaahhhhh vi når det nok 

Anmeld

28. september 2013

Stumpen

LMX skriver:

Jeg har lige googlet sådan en, hvor ved man fra hvilken en man skal købe?? Kan din klreste give et bud/link på det?

Anmeld

28. september 2013

Maja88

Hvor ofte bliver det brugt

Anmeld

28. september 2013

Stumpen

Maja88 skriver:

Hvor ofte bliver det brugt

Badeværelset/bruseren? Hver dag...

Anmeld

28. september 2013

Maja88

Stumpen skriver:

Badeværelset/bruseren? Hver dag...

Ja var dem jeg tænkte..

Nårh så er eet nok en pumpe vi er ude i

Anmeld

28. september 2013

Stumpen

Maja88 skriver:

Ja var dem jeg tænkte..

Nårh så er eet nok en pumpe vi er ude i

Vi bruger bruseren dagligt..

Anmeld

28. september 2013

MorTil4<3

Stumpen skriver:

Ja det må det være.. Håber en af jer er det eller har en mand der er..

Vi er lige flyttet i hus og div instalationer er i den ene ende af huset og badeværeslet i den anden ergo vandet tager en krig om at blive varmt og når det endelig bliver varmt, så skal den skrues op på max i bruseren for at jeg synes at vandet er varmt nok - jeg der efter min kærestes udsagn går i bad i koldt vand..

spørgsmålet er: kan noget af dette ændres??? Synes jo der fosser en masse vand ud til ingen verdens nytte 

vi havde samme problem i vores hus da vi har bad i hver ende og i midten køkkenet

vi fik instaleret en varmvandsbeholder det var nemt og lige til faktisk, og uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.