Spørgsmål til VVS'eren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
20 svar
1 synes godt om
25. september 2013

Stumpen

Ja det må det være.. Håber en af jer er det eller har en mand der er..

Vi er lige flyttet i hus og div instalationer er i den ene ende af huset og badeværeslet i den anden ergo vandet tager en krig om at blive varmt og når det endelig bliver varmt, så skal den skrues op på max i bruseren for at jeg synes at vandet er varmt nok - jeg der efter min kærestes udsagn går i bad i koldt vand..

spørgsmålet er: kan noget af dette ændres??? Synes jo der fosser en masse vand ud til ingen verdens nytte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Bshizzle

Følger lige med her 

Vores problem ligger bare i køkkenet 

Så der fosser en masse vand ud inden vandet blir varmt.. Eller lunt faktisk! 

Møg træls!!! 

Anmeld

26. september 2013

Elgaard73

Stumpen skriver:

Vi er lige flyttet i hus og div instalationer er i den ene ende af huset og badeværeslet i den anden ergo vandet tager en krig om at blive varmt og når det endelig bliver varmt, så skal den skrues op på max i bruseren for at jeg synes at vandet er varmt nok - jeg der efter min kærestes udsagn går i bad i koldt vand..

spørgsmålet er: kan noget af dette ændres??? Synes jo der fosser en masse vand ud til ingen verdens nytte 

Hvad går det varme vand igennem? Fyret? En varmvandsbeholder? Eller?

Hvis det er en af de to første, kan man evt. skrue op for dem, for at få varmere vand. Det med tiden der går førend at det dukker op, tror jeg ikke at man kan gøre så meget ved. Måske installere en varmvandsbeholder tættere på badeværelset...?

Anmeld

26. september 2013

Stumpen

Elgaard73 skriver:

Hvad går det varme vand igennem? Fyret? En varmvandsbeholder? Eller?

Hvis det er en af de to første, kan man evt. skrue op for dem, for at få varmere vand. Det med tiden der går førend at det dukker op, tror jeg ikke at man kan gøre så meget ved. Måske installere en varmvandsbeholder tættere på badeværelset...?

Tak.. Ved faktisk ikke om det er varmtvandsbeholder eller noget 3. Men vil lige tjekke op pådet..

at installere en ny varmtvandsbeholder er vel ikke ligetil er det?

Anmeld

26. september 2013

stjernehimmel

Stumpen skriver:

Har i skruet for lidt op for varme beholderen?

Det kan os være et simpelt filter i blandinsbatteriet der skal skiftes :-)

Anmeld

26. september 2013

Stumpen

stjernehimmel skriver:

Har i skruet for lidt op for varme beholderen?

Det kan os være et simpelt filter i blandinsbatteriet der skal skiftes :-)

Vi er lige flyttet ind i et lejet hus, så ved ikke hvad varmtvandsbeholderen står på, men vil tjekke det eller se om jeg kan finde ud af det 

Anmeld

27. september 2013

Elgaard73

Stumpen skriver:

Tak.. Ved faktisk ikke om det er varmtvandsbeholder eller noget 3. Men vil lige tjekke op pådet..

at installere en ny varmtvandsbeholder er vel ikke ligetil er det?

Uha, det med at installere en ny varmvandsbeholder....ved faktisk ikke hvor omfattende at det er... Har bare hørt om at nogle har gjort det . Kan lige prøve at høre min mand, om han ved noget om det.

Anmeld

28. september 2013

Stumpen

Elgaard73 skriver:

Uha, det med at installere en ny varmvandsbeholder....ved faktisk ikke hvor omfattende at det er... Har bare hørt om at nogle har gjort det . Kan lige prøve at høre min mand, om han ved noget om det.

Må du meget gerne 

Anmeld

28. september 2013

Janni.

Min kæreste er dog ikke vvs mand, men han har lidt erfaringer fra vores hus, hvor varmtvandsbeholderen er i den ene ende af huset, og badeværelse i modsat ende af huset. 

Her har vi en varmtvandsbeholder, og en cirkulationspumpe for at få det varme vand over i den anden ende af huset.

Anmeld

28. september 2013

Stumpen

Janni. skriver:

Min kæreste er dog ikke vvs mand, men han har lidt erfaringer fra vores hus, hvor varmtvandsbeholderen er i den ene ende af huset, og badeværelse i modsat ende af huset. 

Her har vi en varmtvandsbeholder, og en cirkulationspumpe for at få det varme vand over i den anden ende af huset.

Og hvor er den der cirkulationspumpe? Ved varmtvandsbeholderen eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.