Hey guys
I dag da jeg skiftede ble på Lucca, var der lidt blod i afførringen (billede 1)
så jeg ringede til lægen, han mente at det nok bare var en rift i endetarmen og jeg lige skulle se det an.
så kom eftermiddagen og jeg har nu skiftet 4 bleer mere, igen med blod i, ligesom den første. (jeg vil så lige sige han plejer kun at have 1 aff. ble om dagen nogle gange 2)
han er så også blevet en del varm synes jeg men er kun (37,9) og er mere sløv end han plejer.
jeg ringer så til lægen igen og ber om en tid til at få ham kigget på.
Vi kommer ind, han undersøger, og mener så ikke der er noget galt med Lucca.. Han kan se noget irriteration i endetarmen og siger at der er muligvis en rift inde på den anden side af ringmusklen.
selvom vi beskriver Lucca er mere sløv end han plejer at være, da han plejer at være en meget aktiv, stort smilende 'jeg vil stå op og grine hele tiden' dreng siger lægen, der ikke har set ham til daglig "han er ikke sløv før jeg siger han er sløv".
Vi får navn på noget cream (inotyol)
vi har nu smurt ham med det og så kommer der en aff. ble mere 1 time senere der ser sådan ud (billede nr. 2)
Er der nogen der har oplevet lign. ? Eller har nogle råd ?
(Lucca er 5 mdr. i morgen, han har nu i et par uger fået fuld mme, og liiidt bryst, og der har ikke virket til at være nogle problemer med det overhovedet. så har han fået lidt risgrød. og er en meget tilpas og meget meget glad dreng.. altid smilende. Han har ikke ondt i maven og "feberen" er gået ned.