Eventyr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

Muhmi

Du er altså bare super god til at male billeder

Tusind tak skal du have, det betyder meget at der er nogen der siger det   Jeg elsker at male og ville ønske at jeg kunne tage nogle kurser så jeg rent faktisk vidste hvad jeg gjorde hehehe... Men øver og øver mig og finder hver gang ud af noget nyt hvilket jeg bare synes er super lækkert

Synes i hvert fald sagtens man kan se en udvikling fra de første billeder jeg har malet til nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

DianaRJS

Muhmi skriver:

Meget lyserød og lyse farver... Blev simpelthen så glad for at male sådan nogle kirsebærtræer at DET ville jeg prøve at begive mig ud i igen i dag... Dog i mine yndlingsfarver den her gang og langt mere eventyr agigt

Det er et ret stort billede.. 100x100 så det fylder en del hehe... Men synes det er nogle lækre varme farver der lyser op i rummet

hold nu op hvor er det smukt <3

Anmeld

25. september 2013

Muhmi

DianaRJS skriver:

hold nu op hvor er det smukt <3

Tusind tak skal du have 

Anmeld

25. september 2013

B&J

wow hvor er det billede bare super super flot

Anmeld

25. september 2013

Muhmi

B&J skriver:

wow hvor er det billede bare super super flot

Taaaaaaaaaaak sødeste!! 

Anmeld

25. september 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Meget lyserød og lyse farver... Blev simpelthen så glad for at male sådan nogle kirsebærtræer at DET ville jeg prøve at begive mig ud i igen i dag... Dog i mine yndlingsfarver den her gang og langt mere eventyr agigt

Det er et ret stort billede.. 100x100 så det fylder en del hehe... Men synes det er nogle lækre varme farver der lyser op i rummet

Waaauuww
Viiiiiiiiiidt flot

Anmeld

25. september 2013

Muhmi

Waaauuww
Viiiiiiiiiidt flot

TARRRRRRRK   

Anmeld

25. september 2013

B&J

Muhmi skriver:

Taaaaaaaaaaak sødeste!! 

det var så lidt søde

Anmeld

25. september 2013

Muhmi

B&J skriver:

det var så lidt søde

Anmeld

25. september 2013

EnGodMor

Muhmi skriver:

Det er os mega flot

Altså Hvordan Gør du? 

Bare et almindeligt lærrede? Og hvad for noget maling? 

Jeg bliver da simpelthen nødt til at prøve selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.