Eventyr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Muhmi

Albertsen92 skriver:

GUD hvor er det flot!!!!
Neeej sådan et ville jeg ikke have noget imod at have hængende.
Bare jeg kunne male sådan

Øvelse, øvelse, øvelse

Og tusind tak skal du have! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Muhmi

stjernehimmel skriver:

Den er bare SÅ flot.....

TUSIND tak skal du have 

Anmeld

26. september 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Meget lyserød og lyse farver... Blev simpelthen så glad for at male sådan nogle kirsebærtræer at DET ville jeg prøve at begive mig ud i igen i dag... Dog i mine yndlingsfarver den her gang og langt mere eventyr agigt

Det er et ret stort billede.. 100x100 så det fylder en del hehe... Men synes det er nogle lækre varme farver der lyser op i rummet

Iihhh der har vi dig jo igen Det er simpelthen så hamrende smukt det billede! Det er helt vildt! Det virker helt levende.

Men må jeg spørge, hvilken maling du bruger? Altså er med på det er akryl, men er det et bestemt mærke?. Jeg skal selv i gang med nogle eksperimenter, og vil gerne have noget ordentligt

Anmeld

26. september 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Iihhh der har vi dig jo igen Det er simpelthen så hamrende smukt det billede! Det er helt vildt! Det virker helt levende.

Men må jeg spørge, hvilken maling du bruger? Altså er med på det er akryl, men er det et bestemt mærke?. Jeg skal selv i gang med nogle eksperimenter, og vil gerne have noget ordentligt

Ja så er jeg her vist igen 

Nej jeg bruger ikke et bestemt mærke, jeg finder acrylmalling ALLE mulige steder hvor det er billigt og de har de farver jeg leder efter, jeg HADER nemlig at skulle blande farverne selv, for ofte får jeg lavet en FED farve og så kan jeg aldrig fremtrylle den igen på et senere tidspunkt (Noget der ligner, men aldrig helt det samme).. 

Men det jeg har nu her, har jeg købt fra Løvbjerg, Kvickly, Føtex og nogle enkelte steder på nettet:  http://www.cchobby.dk/kunstnermaling/?pageIndex=2 det der sted er jeg ret glad for

uuuh, husker du at dele dine resultater?

Anmeld

26. september 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Ja så er jeg her vist igen 

Nej jeg bruger ikke et bestemt mærke, jeg finder acrylmalling ALLE mulige steder hvor det er billigt og de har de farver jeg leder efter, jeg HADER nemlig at skulle blande farverne selv, for ofte får jeg lavet en FED farve og så kan jeg aldrig fremtrylle den igen på et senere tidspunkt (Noget der ligner, men aldrig helt det samme).. 

Men det jeg har nu her, har jeg købt fra Løvbjerg, Kvickly, Føtex og nogle enkelte steder på nettet:  http://www.cchobby.dk/kunstnermaling/?pageIndex=2 det der sted er jeg ret glad for

uuuh, husker du at dele dine resultater?

Godt at høre! Mit problem er at jeg nogle gange oplever at malingen krakelerer når den tørrer... Hvad blander du farverne op med? Vand?

Jamen jeg kender det aaaalt for godt det der med at blande en fed farve og så blander man for lidt og så kan man ikke blande den farve igen... Ej, men altså!

Jeg må på jagt!

Ja jeg skal dele det jeg synes kan tåle dagens lys

Anmeld

26. september 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Godt at høre! Mit problem er at jeg nogle gange oplever at malingen krakelerer når den tørrer... Hvad blander du farverne op med? Vand?

Jamen jeg kender det aaaalt for godt det der med at blande en fed farve og så blander man for lidt og så kan man ikke blande den farve igen... Ej, men altså!

Jeg må på jagt!

Ja jeg skal dele det jeg synes kan tåle dagens lys

Ja vand men ellers så bruger jeg det også ret råt, altså uden at blande for meget i det, til bagdrunden på det her har jeg brugt lidt vand i, for at give den der glidende farve-effekt, men til blade og stamme har jeg ikke brugt vand i

fedt glæder mig til at se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.