Ulovligt af udlejer? nogen der har viden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

B&J

Anonym skriver:

åhh det må jeg undersøge...

idet jeg os står og skal flytte derfra og så ved jeg der bliver endnu mere larm med udlejer

jamen vi kommer fra en udlejer han var så meget fusker og viste vi ikke for ham der ejede det før gik konkurs også fik vi en ny og han var skrækkelig der for fik vi undersøgt alt det her fordi vi heller ikke have råd til en advokat og LLO ville ikke hjælpe os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Tabita Højer

Hej

Jeg er ejendomsadministrator og ved derfor rigtig meget om emnet. 

Det er meget normalt at man betaler for det fælles vand og varme, som er i ejendommen. Det bliver fordelt ud på de forskellige lejligheder efter fordelingstal. Så varme og vandopgørelserne kan I ikke gøre noget ved. 

Det er derimod ulovligt at tage et fast beløb på kr. 200 for vaskeri. Her skal I betale pr. Vask via vaskekort eller møntautomat. 

Jeg vil derfor anbefale at gå til Huslejenævnet med jeres lejekontrakt. Jeg mener I kan kræve beløbet tilbage med 3 års tilbagevirkende kraft. 

Mvh. Tabita

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Tabita Højer skriver:

Hej

Jeg er ejendomsadministrator og ved derfor rigtig meget om emnet. 

Det er meget normalt at man betaler for det fælles vand og varme, som er i ejendommen. Det bliver fordelt ud på de forskellige lejligheder efter fordelingstal. Så varme og vandopgørelserne kan I ikke gøre noget ved. 

Det er derimod ulovligt at tage et fast beløb på kr. 200 for vaskeri. Her skal I betale pr. Vask via vaskekort eller møntautomat. 

Jeg vil derfor anbefale at gå til Huslejenævnet med jeres lejekontrakt. Jeg mener I kan kræve beløbet tilbage med 3 års tilbagevirkende kraft. 

Mvh. Tabita

vi har allerede vaskekort, hvilket er den vi betalet til hver måned... og derfor kan jeg ikke begribe at vi derefter skal betale for vand mm til det samme da jeg ikke kan se hvad betaling af vaskekort så går til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.