Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
som dyr dog kan gøre det hvor er det fantastisk at se.
her hjemme er det både når mor og far ikke ser det så sniger hun sig ind og putter sig i sengen ser så sødt ud..
og det bedste er de ser såååå uskylde ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha ja det kender jeg udemærket godt!
Da jeg boede hjemme var det hunden som overtog min plads i sengen - nu har jeg en stor gammel hunkat der ikke rykker sig en meter!
Siiigneee skriver: Haha hvor kært... de kan liiiige snige sig op og hygge, næsten uden det bliver opdaget Sjovt at den også går efter ørepropper... Jeg sover også med ørepropper og de blev en gang spist af min svigerindes hund og et andet par blev slikket på til de var næsten helt opløst af mine forældres chihuahua - måske var de for store at sluge trods alt
Haha hvor kært... de kan liiiige snige sig op og hygge, næsten uden det bliver opdaget
Sjovt at den også går efter ørepropper... Jeg sover også med ørepropper og de blev en gang spist af min svigerindes hund og et andet par blev slikket på til de var næsten helt opløst af mine forældres chihuahua - måske var de for store at sluge trods alt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128