Kender i det !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
13 svar
19 synes godt om
25. september 2013

Kløver

At man giver en lillefinger og de tager hele armen!

Ja hunden fik lov at komme med på 1 sal (hvor vi alle sover) og når den engangement har fået lov, ligger den sig i min side på gulvet, eller for enden af sengen. I dag var jeg lidt længere tid, på toilettet og ja da jeg kommer ind i soveværelset har hunden sørme fundet sig godt til rette, og ikke i sinde at flytte sig, så ender med lune tær i nat

Nå så længe den ikke æder min mands ørepropper igen, går det nok
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

grinny

Haha, elsker den måde dyr bare kan snige sig op og når man så opdager dem har de det der "jeg har ikke gjort noget"-blik 

Anmeld

25. september 2013

Kløver

grinny skriver:

Haha, elsker den måde dyr bare kan snige sig op og når man så opdager dem har de det der "jeg har ikke gjort noget"-blik 

Ja, han er "helt uskyldig" ligger og snorker og "jagter kaniner" i søvne

Anmeld

25. september 2013

grinny

Maja84 skriver:

Ja, han er "helt uskyldig" ligger og snorker og "jagter kaniner" i søvne

Nemlig  og han har slet ikke lagt mærke til at du er kommet

Anmeld

25. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ser da så hyggeligt ud, og meget praktisk til vinter! Vh stine

Anmeld

25. september 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Ja hunden fik lov at komme med på 1 sal (hvor vi alle sover) og når den engangement har fået lov, ligger den sig i min side på gulvet, eller for enden af sengen. I dag var jeg lidt længere tid, på toilettet og ja da jeg kommer ind i soveværelset har hunden sørme fundet sig godt til rette, og ikke i sinde at flytte sig, så ender med lune tær i nat

OH YES! Hver dag når min kæreste går på arbejde ser det sådan ud. Og det er altså min side, Loui vil ligge så tæt at det ikke er til at holde ud
Lidt skidt billed pga blitz

Anmeld

25. september 2013

Signe-bine

Haha hvor kært... de kan liiiige snige sig op og hygge, næsten uden det bliver opdaget 

Sjovt at den også går efter ørepropper... Jeg sover også med ørepropper og de blev en gang spist af min svigerindes hund og et andet par blev slikket på til de var næsten helt opløst af mine forældres chihuahua - måske var de for store at sluge trods alt 

Anmeld

25. september 2013

Masig

Maja84 skriver:

Haha jo tak, det kender vi alt for godt herhjemme... Det der med de stressede morgener med en 1 årig der larmer meget tidligt, det gider hverken manden eller hunden i weekenden, så de allierer sig og smutter ind og putter mens jeg står op med knægten....

(skal lige nævnes, at manden altså ikke ville have hund, og da jeg fik ham overtalt, gjorde han meget klart at den altså IKKE måtte komme op i sengen!!! )

Anmeld

25. september 2013

sulo

Sådan er det med hunde, 1 gang: det var en fejl, 2 gang: vi har en fast vane....

Anmeld

25. september 2013

Carina:-)

Det nummer har vores hunde kun gjort en gang-Så gjorde vi dem ret fast klart at det er no go 

Her i huset er senge og sofaer kun til dem med 2 ben . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.