Når der kommer en lille ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
21 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2013

Anonym trådstarter

Hvordan gør man det så bedst i forhold til søskende?

vi har en lille ny og to 2 "store" på 2 og 4 år, og barnet på 2 har været ekstrem ked ad det idag

Det er nok gået op for barnet at mor ikke bare kan komme med ud i haven og lege osv. dvs. de må blive inde, da den lille er for lille til at komme med ud endnu

Hvordan gør man bedst?

Jeg har sat mig på gulvet dag og bygget togbaner osv med dem, men vi er vant til at være ude fra morgen til aften og det kan mærkes

De inddrages i bleskift, mad osv og de er rigtig glade for deres nye lillesøster

men hvordan kompencere man for, at der bare er tid der går fra dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Hvordan gør man det så bedst i forhold til søskende?

vi har en lille ny og to 2 "store" på 2 og 4 år, og barnet på 2 har været ekstrem ked ad det idag

Det er nok gået op for barnet at mor ikke bare kan komme med ud i haven og lege osv. dvs. de må blive inde, da den lille er for lille til at komme med ud endnu

Hvordan gør man bedst?

Jeg har sat mig på gulvet dag og bygget togbaner osv med dem, men vi er vant til at være ude fra morgen til aften og det kan mærkes

De inddrages i bleskift, mad osv og de er rigtig glade for deres nye lillesøster

men hvordan kompencere man for, at der bare er tid der går fra dem?

kan du ikke tage den lille med ud i barnevognen??

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

kan du ikke tage den lille med ud i barnevognen??

Nej, for hun er for tidlig født og skal skånes så længe så muligt og må ikke komme ud før hun vejer over 3 kg

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

Hvorfor kan den lille ikke komme med ud? Hvis du pakker ham/hende godt ind? Det er jo ikke så koldt endnu

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Nej, for hun er for tidlig født og skal skånes så længe så muligt og må ikke komme ud før hun vejer over 3 kg

Når, ja så kan jeg godt se problematikken

Kan du ikke gå med ud når den lille sover? Og så bare have babyalarmen med?

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Hvorfor kan den lille ikke komme med ud? Hvis du pakker ham/hende godt ind? Det er jo ikke så koldt endnu

Se overstående svar

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Når, ja så kan jeg godt se problematikken

Kan du ikke gå med ud når den lille sover? Og så bare have babyalarmen med?

Det tør jeg simpelthen ikke, at lade hende ligge alene inde, hun har sonde og gylper meget,

Anmeld

24. september 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

ligeso en anden skrver, hvad med at sætte en alarm til, og så tage med ud når den lille sover?

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

ligeso en anden skrver, hvad med at sætte en alarm til, og så tage med ud når den lille sover?

Det tør jeg simpelthen ikke, at lade hende ligge alene inde, hun har sonde og gylper meget,

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Nej det kan jeg godt forstå. Men hvad så med at lade de store lege udenfor alene, men med døren åben så du stadig kan holde øje med dem indefra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.