Er det virkelig så smukt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

LineD

Jada, det er det da
Hehe jeg er nok en af de gravide (jeg er godt nok kun 21 uger henne , 22 i morgen) der bare føler mig rigtig pæn hehe
Pludselig har jeg en undskyldning for en større mave og en host host ekstra hage Og jeg må sige, jeg føler mig rigtig pæn
Med undtagelse når jeg går, der ligner jeg en gås, grundet bækkenløsning og store lændesmerter

Jeg synes ikke der er nogle gravide der er grimme, men jeg har det nok ligesom Eva, at ligesom alm. mennesker kan være smukke, er der nogle der bare er normale...
Og jeg er så bare normal, men derfor må man gerne føle sig smuk hehe

Kan dog godt forestille mig at jeg ville føle mig lidt mindre graciøs når maven først riiigtig kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Isabeau

Cris skriver:

Der er altid nogle som har det sværer end nogle andre gennem graviditaten. Men jeg synes, at dem der glæder sig at blive mor er meget smukke. De udstråler ret meget.

Pyt med hvordan du ser ud, du skal ikke ud nu og blive Miss World. Tænkt på hvor fantastisk din krop er, der skaber liv, en dejlig lille liv. Du har det faktisk godt, for mange gravide kan ende indlagt på en eller anden grund. Find info på nettet, i youtube er der nogle fantastiske video om babier og hvad der sker med din krop, jeg har set nogle fra national geographic og var helt forvavset om, hvor utrolig hård vores krop kan arbejde, mens vi er gravide.

Pyt med alt, snart er det overstået og vil have din baby sammen med dig. Fokusere ikke så meget på øv øv øv hvor har jeg det dårlig, og tænk i stedet for på Yes! Jeg er i gang med at brygge en lille mirakel ind i mig og jeg kan sidde hjemme og nyde det!!!! Jeg sender dejlige tanker til den lille som fylder i min mave! hvor er jeg heldig, at jeg kunne opleve det!

Jeg er meget stolt af min mave. Den er ved at være dejlig stor med liv i!

Hold op, hvor hjalp det at læse dit indlæg. Du har ret! hvorfor fokusere på det dårlige? Hvorfor ikke fokusere på den lille pige, som snart kommer ud? Tak!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.