Er det virkelig så smukt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Isabeau

...at være gravid? Ja, selvfølgelig står du da med et vidunder/mirakel i den sidste ende, men lige nu, som jeg har det, syns´ jeg ikke, det er så smukt. Jeg kiggede mig selv i spejlet i går - sådan rigtig kiggede, og det eneste, jeg så var appelsinhud, deller, bumser i ansigtet og virkelig blege ben! 

Har I andre det oz sådan? Eller har I haft det sådan på et eller andet tidspunkt? 

Jeg glæder mig da ufatteligt til, hun kommer ud (gravid i 30. uge), men hold op, hvor er jeg træt af de mange deller og appelsinhud! Da jeg blev gravid i januar måned, havde jeg lige smidt 10 kg., var simpelthen så glad for mig selv, kunne stå nøgen foran manden uden at være flov.

Det eneste plus, jeg kan se nu, er at jeg er gået fra at være en A skål til at være en C/D skål, samt at min hud er blevet ufattelig blød. (og så selvfølgelig det endelig resultat) Før døjede jeg meget med bumser i nakken og på ryggen, men det er helt væk nu. Nu har jeg kun lidt tilbage i ansigt.

Det går vel over - denne følelse af at man er tyk...?

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

ønskebørn74

Hej søde.

Ja du er fantastisk smuk under din graviditet. Ved det er svært selv at se, men jeg synes du er skøn!!!!

Kæmpe krammer

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

NOGLE gravide er virkelig smukke...præcis som alle andre mennesker,nogle er smukke, nogle almindelige og nogle knap så pæne.
Jeg var bestemt ikke smuk gravid...KÆMPE vom, store bryster, strækmærker, halsbrand og opkastninger og kvalme...
Man siger gravide er smukke, men jeg synes faktisk ikke der er så mange der er smukke...nu har jeg ikke set dig, så kan ikke udtale mig, men Mathilde herinde fra hun var bare så smuk gravid på de billeder jeg så.
Men hold ud, du bliver normal igen...når barner er et halvt eller helt år-smiler
Knus til dig..

Anmeld

20. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

NOGLE gravide er virkelig smukke...præcis som alle andre mennesker,nogle er smukke, nogle almindelige og nogle knap så pæne.
Jeg var bestemt ikke smuk gravid...KÆMPE vom, store bryster, strækmærker, halsbrand og opkastninger og kvalme...
Man siger gravide er smukke, men jeg synes faktisk ikke der er så mange der er smukke...nu har jeg ikke set dig, så kan ikke udtale mig, men Mathilde herinde fra hun var bare så smuk gravid på de billeder jeg så.
Men hold ud, du bliver normal igen...når barner er et halvt eller helt år-smiler
Knus til dig..

enig 

Anmeld

20. juli 2009

Lullaby

1 gang var jeg smuk. Smuk mave, lille numse og ingen kvalme. 2 gang nej absolut ikke. 15 kg gør altså noget ved ens krop. Strækmærke på hoften, stor, smerter som gjorde det svært at være steder, ømme ben, bryster der bare voksede.
Håber på en 3 gang som da jeg var gravid 1

Anmeld

20. juli 2009

Tina2

Synes også det er meget forskelligt....

Jeg tog 25 og 31 kg på, så synes ikke jeg var specielt smuk som gravid. Er normalvægtig ellers, så jeg følte mig bare kæmpe og besværet (havde også bækkenløsning, hvilket ikke giver den smukkeste gang;-))

Synes det har været værst de sidste 10 uger begge gange, men har taget jævnt på igennem hele graviditeten, så synes min røv blev stor hurtigt og babserne det samme......

Gad så gødt prøve bare at tage lige UNDER 20 kg på 3. gang (er ikke gravid nu men vil gerne ha en mere) Så det må jeg satse på, men har MEGET vand i kroppen når jeg er gravid....

Anmeld

20. juli 2009

malou

Før jeg selv var gravid, synes jeg at de smukkeste kvinder var dem der var gravide....- det er de stadig ... smiler. Men jeg må indrømme at hver gang jeg ser en gravid mave nu... tænker jeg bare... pyhhhh godt det ikke er mig.

Mine 9 md var nu ellers nemme... men som du selv siger... hvor bliver ens krop dog deform.. og jeg er først sådan nogenlunde ved at kunne holde mig selv ud her 8 md efter Victors fødsel...- - så i mine øjne er det slet ikke så smukt som jeg engang synes det var

knus malou

Anmeld

20. juli 2009

Knudsen

Jeg synes, at gravide er smukke, det er så livsbekræftigende at se en gravid kvinde. Og det synes jeg er smukt.
Som gravid føler jeg mig bestemt ikke sexet og lækker på nogen måde, bare rigtig stor og klodset.

Mit værste chok udssendelses mæssigt fik jeg, da jeg havde født vores datter og så mig i spejlet første gang igen..
Jeg lignede et HÆNGEBUGSVIN,   havde kæmpe mælkefyldte bryster og maven var bare rigtig slasket... Men det forsvandt stille og roligt igen..
Men jeg kunne virkelig ikke kende min egen krop...

Janni 38+5 -længes efter at lillebror kommer ud til os..

Anmeld

20. juli 2009

Miamaja

hovedparten af mine veninder folte sig ikke smukke som gravide

Anmeld

20. juli 2009

Cris

Der er altid nogle som har det sværer end nogle andre gennem graviditaten. Men jeg synes, at dem der glæder sig at blive mor er meget smukke. De udstråler ret meget.

Pyt med hvordan du ser ud, du skal ikke ud nu og blive Miss World. Tænkt på hvor fantastisk din krop er, der skaber liv, en dejlig lille liv. Du har det faktisk godt, for mange gravide kan ende indlagt på en eller anden grund. Find info på nettet, i youtube er der nogle fantastiske video om babier og hvad der sker med din krop, jeg har set nogle fra national geographic og var helt forvavset om, hvor utrolig hård vores krop kan arbejde, mens vi er gravide.

Pyt med alt, snart er det overstået og vil have din baby sammen med dig. Fokusere ikke så meget på øv øv øv hvor har jeg det dårlig, og tænk i stedet for på Yes! Jeg er i gang med at brygge en lille mirakel ind i mig og jeg kan sidde hjemme og nyde det!!!! Jeg sender dejlige tanker til den lille som fylder i min mave! hvor er jeg heldig, at jeg kunne opleve det!

Jeg er meget stolt af min mave. Den er ved at være dejlig stor med liv i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.