han vågner fra lur og græder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.851 visninger
21 svar
3 synes godt om
24. september 2013

FrkZier

kære ekspertpanel

Isaak på 4 måneder og 3 uger vågner fra sine lurer efter ca. 45 minutter og græder fuldstændig utrøsteligt - han ligger stadig med lukkede øjne og sover/halvsover og er TYDELIGT stadig mega træt.

Jeg synes jeg har prøvet alt, jeg tager ham op og vugger ham i mine arme, prøver at vugge barnevognen, prøver at give ham mad, vende ham om på ryggen (han vender sig altid om på siden når han sover) og prøver at vende ham på den modsatte sige, men lige lidt hjælper det.

Han er jo langt fra udhvilet når han vågner så han er generelt bare i skod humør dagen lang

Det har stået på i 2uger og det er ALLE hans lurer i dagtimerne der forgår sådan

HVAD skal jeg dog stille op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

1990h

FrkZier skriver:

kære ekspertpanel

Isaak på 4 måneder og 3 uger vågner fra sine lurer efter ca. 45 minutter og græder fuldstændig utrøsteligt - han ligger stadig med lukkede øjne og sover/halvsover og er TYDELIGT stadig mega træt.

Jeg synes jeg har prøvet alt, jeg tager ham op og vugger ham i mine arme, prøver at vugge barnevognen, prøver at give ham mad, vende ham om på ryggen (han vender sig altid om på siden når han sover) og prøver at vende ham på den modsatte sige, men lige lidt hjælper det.

Han er jo langt fra udhvilet når han vågner så han er generelt bare i skod humør dagen lang

Det har stået på i 2uger og det er ALLE hans lurer i dagtimerne der forgår sådan

Sådan var ida også da hun var omkring den alder..der var intet at gøre her heller.

syntes det begynder at vende nu. men det sjælent hun sover så hun er ordenligt udvilet i dagtimerne

Anmeld

24. september 2013

FrkZier

1990h skriver:

Sådan var ida også da hun var omkring den alder..der var intet at gøre her heller.

syntes det begynder at vende nu. men det sjælent hun sover så hun er ordenligt udvilet i dagtimerne

øv altså - det var der jo ikke meget mirakelkur over

Anmeld

24. september 2013

1990h

FrkZier skriver:

øv altså - det var der jo ikke meget mirakelkur over

nej desværre..håber du får gode råd..så napper jeg dem

Anmeld

24. september 2013

Hullabullabulla

FrkZier skriver:

kære ekspertpanel

Prøv evt når han har sovet i ca 30 minutter at pakke dig sammen til en lang gåtur med barnevognen, måske kan du være heldig at han så falder i søvn igen hurtigt hvis han vågner når barnevognen er i bevægelse.. Du skal helst afsted inden han vågner helt..

Det havde jeg held med i en periode

Anmeld

24. september 2013

FrkZier

Britt88 skriver:

Prøv evt når han har sovet i ca 30 minutter at pakke dig sammen til en lang gåtur med barnevognen, måske kan du være heldig at han så falder i søvn igen hurtigt hvis han vågner når barnevognen er i bevægelse.. Du skal helst afsted inden han vågner helt..

Det havde jeg held med i en periode

men han vil med sikkerhed vågne inden jeg for bakset ham fra altan vognen og ned i gade-barnevognen

men tror jeg giver det et forsøg alligevel, han vågner jo uanset hvad, så om det er af at jeg flytter ham eller om det er fordi han græder og skal trøstet kan jo være det samme.

tusind tak

Anmeld

24. september 2013

MIWULA

Åhh kan godt huske det.. Men her var det heldigvis kun en periode der skulle overståes og gjorde ikk mere end du allerede beskriver.. Så håber for jer det også bare er en periode..

Anmeld

24. september 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Åhh kan godt huske det.. Men her var det heldigvis kun en periode der skulle overståes og gjorde ikk mere end du allerede beskriver.. Så håber for jer det også bare er en periode..

iih hvor det frustrerende

tusind tak

Anmeld

24. september 2013

Pikku Myy

FrkZier skriver:

kære ekspertpanel

Er der noget der er anderledes fra han falder i søvn til han vågner? Er du der fx når han falder i søvn?

Jeg ville have foreslået hvad en anden har foreslået, at begynde at gå inden han vågner, så du kan du måske få ham igennem den vågne periode og videre til søvn igen uden han bliver så ked. Men måske det ikke rigtig virker hvis du skal til at bøvle rundt. Hvad med istedet at stå på altanen og vugge barnevognen på det tidspunkt hvor han plejer at vågne?

Anmeld

24. september 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

kære ekspertpanel

Sådan har Anthon også været, søde.. Det er bare en periode, hvor jeg har en teori om, at de har mega mange mareridt - og derfor vågner i et kæmpe hyl..
Det sker stadig engang imellem, men det er sjælden, 1-2 gange om ugen..

Jeg har ikke ligefrem gode ideer til hvad du kan gøre, for det eneste der virkede her var at tage ham op og gå væk fra sengen.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.