Jeg kan ikke åbne linket, men kan gætte mig til, hvad det handler om

Jeg har ikke nogen handicappede tæt inde på livet, men de er mennesker lige som os andre, og jeg behandler dem ikke anderledes pga det.
Lige som jeg ikke har noget imod at sidde ved siden af en rødhåret / en københavner/en amerikaner / whatever.
Jeg var en dag inde i en genbrugsbutik og kiggede på børnetøj.
Da jeg skulle betale, var der kø, og ved siden ad køen var en mand i kørestol. Man kunne se, han var handicappet, men han smilede og prøvede at komme i kontakt med mine unger (han havde ingen sprog).
Min datter gik de to skridt hen og talte med ham, og jeg skubbede min søn i klapvognen tættere på ham, så han også kunne være med i samtalen.
Manden blev så glad, og jeg fornemmede, at de fleste trak deres børn væk fra ham, selvom han var blid som et lam.
Han lyste af lykke over dette møde, og for mig var det det mest naturlige i verden, at mine børn talte med ham, som de taler med alle andre.
De eneste mennesker, jeg går en bue udenom / ikke vil sidde ved siden af, er mennesker, der er tydeligt påvirkede af alkohol og/eller stoffer, da jeg ikke ved, hvordan de kan reagere, og det lærer jeg også mine børn.