Så fik jeg malet igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

Muhmi

Masig skriver:

Synes også det er rigtig flot... Og gør mig ondt med jeres lille mis, RIP Kolds-Hans... 

Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Muhmi

AnnL skriver:

Super flot!  til dig/jer 

Tusind tak skal du have 

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

Sally-Slingshot skriver:

Vildt flot!! Man kan virkelig se følelserne bag, selvom de er triste.

Tusind tak... Er glad for at man kan se det betyder noget, for det gør det bestemt 

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Jeg synes det er rigtig flot! Men nu er jeg jo også lidt fan af dine malerier

Stakkels lille Klods-Hans

Jaah det var super ærgerligt, ville godt nok have ønsket at han havde fået en anden skæbne... 

Men der er jo desværre en udløbsdato på alting... 

Tak skal du have... Er jeg glad for at høre 

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

Enirt skriver:

Synes det er et rigtig flot billede du har lavet. Synes slet ikke det er så dystert som du siger. Men kan sagtens se dine følelser i det.

For mig viser det en sorg, men også en masse glad og varme tanker/minder og jeres lille kat.

Læste godt dit indlæg fra i morges. Hvor må det ha været hårdt at skulle køre videre. STORT til dig

Åårh tusind tak for dine ord, det var godt nok smukt sagt Lige præcis det jeg ville have frem 

Puha ja, det var MEGET hårdt og jeg havde ikke gjort det hvis ikke Anders allerede var for sent på den... Synes det var umenneskelig hårdt at køre forbi velvidende at han bare lå der... Hvad nu hvis han lige var blevet ramt og jeg kunne have nået at tage ham til dyrlægen? Alle sådan nogle dumme tanker kom der i mit hovede, men han lå jo helt stille så det var jo tydeligt at se at han var død og så var der jo ikke mere at gøre.. Men sådan tænker jeg bare slet ikke, det er Anders der er fornuften dér...

Men han havde i hvert fald ligget der hele natten, for han var kold, stiv og havde blå tunge, så ja, jeg kunne ikke have gjort noget som helst... 

Sorry, så blev der lige læsset lidt af på dig hehe, håber det er ok

Anmeld

23. september 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Jaah det var super ærgerligt, ville godt nok have ønsket at han havde fået en anden skæbne... 

Men der er jo desværre en udløbsdato på alting... 

Tak skal du have... Er jeg glad for at høre 

Ja det er livets gang, selvom det er hårdt

Men dejligt du kan bearbejde dine følelser gennem malerkunsten

Anmeld

23. september 2013

EnGodMor

Ej hvor er det bare mega meget flot virkelig virkelig flot. 

Det Gør mig ondt med katten har selv katte, og ja selvom de kan være lidt irriterende nogle gange, så kommer man jo altid vil at holde så sindssygt meget af de små pelstotter

Havde selv en for år tilbage,

hun kom hjem og sad på trappen, kunne se noget var galt, da jeg så løftede hende ind så jeg at alt tarme osv hang ud af bagen på hende

Dyrlægen fik hende ind, men hun sov videre da operationen var færdig

De betyder sgu så meget de små dejlige dyr.

Kæmpe kram til dig/jer

Anmeld

23. september 2013

Enirt

Muhmi skriver:

Åårh tusind tak for dine ord, det var godt nok smukt sagt Lige præcis det jeg ville have frem 

Puha ja, det var MEGET hårdt og jeg havde ikke gjort det hvis ikke Anders allerede var for sent på den... Synes det var umenneskelig hårdt at køre forbi velvidende at han bare lå der... Hvad nu hvis han lige var blevet ramt og jeg kunne have nået at tage ham til dyrlægen? Alle sådan nogle dumme tanker kom der i mit hovede, men han lå jo helt stille så det var jo tydeligt at se at han var død og så var der jo ikke mere at gøre.. Men sådan tænker jeg bare slet ikke, det er Anders der er fornuften dér...

Men han havde i hvert fald ligget der hele natten, for han var kold, stiv og havde blå tunge, så ja, jeg kunne ikke have gjort noget som helst... 

Sorry, så blev der lige læsset lidt af på dig hehe, håber det er ok

Det er helt i orden. Det er bare rigtig hårdt at sige farvel og så især når det var alt for tideligt.

Synes forresten det var et rigtig fint gravsted du gav ham. På en eller anden måde synes jeg billede skulle være der også. Ved bar ikke lige hvordan når det skal være udenfor.

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Ja det er livets gang, selvom det er hårdt

Men dejligt du kan bearbejde dine følelser gennem malerkunsten

Tror faktisk det er sådan jeg bedst for bearbejdet mange af mine følelser tror jeg... Det er også så dejligt befriende og tankeløst at male synes jeg

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

EnGodMor skriver:

Ej hvor er det bare mega meget flot virkelig virkelig flot. 

Det Gør mig ondt med katten har selv katte, og ja selvom de kan være lidt irriterende nogle gange, så kommer man jo altid vil at holde så sindssygt meget af de små pelstotter

Havde selv en for år tilbage,

hun kom hjem og sad på trappen, kunne se noget var galt, da jeg så løftede hende ind så jeg at alt tarme osv hang ud af bagen på hende

Dyrlægen fik hende ind, men hun sov videre da operationen var færdig

De betyder sgu så meget de små dejlige dyr.

Kæmpe kram til dig/jer

Wow, tak skal du have, det er jeg da glad for at høre 

Åååh nej, lille stakkel  Årrh lille pus da, det var dog en forfærdelig slutning på det hele  Det er jeg godt nok ked af at høre 

Ja det gør de bestemt, de rammer bare en speciel plet i hjertet som er så svær at hele... Vores andre katte har også bare været rigtig gode til at trøste mig i dag, jeg elsker at de er så intuitive og empatiske at de bare kan mærke på én når man har det dårligt.. Dyr har så mange følelser og det ved jeg bare... Derfor jeg så nemt kommer til at holde af dem! 

Og mange gange i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.