Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det er lidt mørkt, men jeg har haft en rigtig skod-dag og mine triste tanker kom ud i et billede med et japansk kirsebærtræ... Træets blomstring symboliserer livet af vores nu afdøde hankat Klods-Hans, kort men smukt!
I må meget gerne sige om I synes om det.. Jeg skal have malet et i nogle gladere farver på et andet tidspunkt, men synes det er smukt og det betyder noget for mig
Sov sødt lille Klods-Hans... Du er elsket og savnet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnthonsMor skriver: Det er super flot, og synes ikke det gør noget med lidt mørke farver når kirsebærtræet er så lækker lyst! Og kram vedr. Missen
Det er super flot, og synes ikke det gør noget med lidt mørke farver når kirsebærtræet er så lækker lyst! Og kram vedr. Missen
Tusind tak.. Er også selv ret glad for det, nu skal jeg bare have fundet en plads til det
Og tak skal du have
Jeg synes det er vildt flot
Synes også det er rigtig flot... Og gør mig ondt med jeres lille mis, RIP Kolds-Hans...
Muhmi skriver: Ja det er lidt mørkt, men jeg har haft en rigtig skod-dag og mine triste tanker kom ud i et billede med et japansk kirsebærtræ... Træets blomstring symboliserer livet af vores nu afdøde hankat Klods-Hans, kort men smukt! I må meget gerne sige om I synes om det.. Jeg skal have malet et i nogle gladere farver på et andet tidspunkt, men synes det er smukt og det betyder noget for mig Sov sødt lille Klods-Hans... Du er elsket og savnet
Super flot! til dig/jer
LilleChelle skriver: Jeg synes det er vildt flot
Mange tak
Synes det er et rigtig flot billede du har lavet. Synes slet ikke det er så dystert som du siger. Men kan sagtens se dine følelser i det.
For mig viser det en sorg, men også en masse glad og varme tanker/minder og jeres lille kat.
Læste godt dit indlæg fra i morges. Hvor må det ha været hårdt at skulle køre videre. STORT til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128