Så fik jeg malet igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
21 svar
28 synes godt om
23. september 2013

Muhmi

Ja det er lidt mørkt, men jeg har haft en rigtig skod-dag og mine triste tanker kom ud i et billede med et japansk kirsebærtræ... Træets blomstring symboliserer livet af vores nu afdøde hankat Klods-Hans, kort men smukt! 

I må meget gerne sige om I synes om det.. Jeg skal have malet et i nogle gladere farver på et andet tidspunkt, men synes det er smukt og det betyder noget for mig

Sov sødt lille Klods-Hans... Du er elsket og savnet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

AnthonsMor

Det er super flot, og synes ikke det gør noget med lidt mørke farver når kirsebærtræet er så lækker lyst!

Og kram vedr. Missen

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

AnthonsMor skriver:

Det er super flot, og synes ikke det gør noget med lidt mørke farver når kirsebærtræet er så lækker lyst!

Og kram vedr. Missen

Tusind tak.. Er også selv ret glad for det, nu skal jeg bare have fundet en plads til det 

Og tak skal du have

Anmeld

23. september 2013

LilleChelle

Jeg synes det er vildt flot  

Anmeld

23. september 2013

Masig

Synes også det er rigtig flot... Og gør mig ondt med jeres lille mis, RIP Kolds-Hans... 

Anmeld

23. september 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Ja det er lidt mørkt, men jeg har haft en rigtig skod-dag og mine triste tanker kom ud i et billede med et japansk kirsebærtræ... Træets blomstring symboliserer livet af vores nu afdøde hankat Klods-Hans, kort men smukt! 

I må meget gerne sige om I synes om det.. Jeg skal have malet et i nogle gladere farver på et andet tidspunkt, men synes det er smukt og det betyder noget for mig

Super flot!  til dig/jer 

Anmeld

23. september 2013

Savannah

Vildt flot!! Man kan virkelig se følelserne bag, selvom de er triste.

Anmeld

23. september 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Jeg synes det er rigtig flot! Men nu er jeg jo også lidt fan af dine malerier

Stakkels lille Klods-Hans

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

LilleChelle skriver:

Jeg synes det er vildt flot  

Mange tak

Anmeld

23. september 2013

Enirt

Muhmi skriver:

Synes det er et rigtig flot billede du har lavet. Synes slet ikke det er så dystert som du siger. Men kan sagtens se dine følelser i det.

For mig viser det en sorg, men også en masse glad og varme tanker/minder og jeres lille kat.

Læste godt dit indlæg fra i morges. Hvor må det ha været hårdt at skulle køre videre. STORT til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.