Hvor længe har i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

san

o1Mutte skriver:

4 år og det er ikke lykkes endnu

øv da, håber det snart lykkes for jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

vitapigen

1. gang: 8 mdr efter p pille stop
2. gang: 2 mdr efter spiralen blev taget ud (det er endnu meget nyt så håber fosteret bliver derinde )

Anmeld

10. oktober 2013

Cosmo&Maia

san skriver:

Hvor længe har i prøvet at blive gravide, og har i været det, hvor det ikke lykkes?

Jeg har selv prøvet i 9 mdr, og været gravid en gang, men det ende desværre ud i en sa.

Så nu prøver vi bare igen...

2,5 år og har lige været igennem vores første forsøg i behandling. Jeg er nu gravid 

Anmeld

10. oktober 2013

Miss BananaHammock

4 år - og en masse behandling. Har en søn på 10 mdr nu

Anmeld

10. oktober 2013

TinaC

Vi har prøvet i ca. 10 mdr.

Jeg krydser dog fingre for at det er lykkedes nu ! For jeg har en del symptomer på graviditet!

Blev dog skuffet da jeg tog en test idag og den var negativ ! - men det var også ALT for tidligt at teste !

- så jeg krydser fingre
 for jeg er godt nok ved at være utølmodig

Anmeld

10. oktober 2013

Kløver

Denne gang 8 mdr og er lige startet på 3 iui forsøg, så nu håber vi at der bliver gevinst

Anmeld

11. oktober 2013

hygsomme

Vi har prøvet i 7 mdr. syntes dog alle omkring os bliver gravide i første forsøg - det er ret frustrerende (vi har ikke fortalt nogen at vi prøver, så det kan være svært at opretholde masken når andre fortæller den hlædelige nyhed) der er ikke andet for end atblive ved med at prøve.

Anmeld

11. oktober 2013

san

hygsomme skriver:

Vi har prøvet i 7 mdr. syntes dog alle omkring os bliver gravide i første forsøg - det er ret frustrerende (vi har ikke fortalt nogen at vi prøver, så det kan være svært at opretholde masken når andre fortæller den hlædelige nyhed) der er ikke andet for end atblive ved med at prøve.

nej og lige pludselig så er den der held og lykke med det...

men kender det godt selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.