Hvor længe har i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
27 svar
17 synes godt om
23. september 2013

san

Hvor længe har i prøvet at blive gravide, og har i været det, hvor det ikke lykkes?

Jeg har selv prøvet i 9 mdr, og været gravid en gang, men det ende desværre ud i en sa.

Så nu prøver vi bare igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

stjernehimmel

siden sidst i juli i år.. blev gravid i første forsøg men endte i bio...

Anmeld

23. september 2013

san

stjernehimmel skriver:

siden sidst i juli i år.. blev gravid i første forsøg men endte i bio...

okay så håber jeg det snart lykkes for jer

Anmeld

23. september 2013

justagirl

prøvede i 3 måneder, og i 3 månede var jeg så gravid. er 12+3 uger nu så håber da den lille fis bliver:I skal til NF imorgen!

Anmeld

23. september 2013

pussekat

san skriver:

Hvor længe har i prøvet at blive gravide, og har i været det, hvor det ikke lykkes?

Jeg har selv prøvet i 9 mdr, og været gravid en gang, men det ende desværre ud i en sa.

hejsa
ca 9 år og her være i behanling også og være gravid 2 gang som end i sa og en hjemmelave en som være en bio og kamp i nu og det gør vi til jeg ikke her mig lort mere og her 21 førsøg på sygehus

Anmeld

23. september 2013

Mie89

san skriver:

På trods af at min cyklus blev mere eller mindre regelmæssig med det samme efter p-pille stop, tog det os stadig 13 cyklusser før der var gevinst 

Jeg har ingen historier med hverken bio eller SA'er (7-9-13!) 

Held og lykke med PB 

Anmeld

23. september 2013

AnthonsMor

san skriver:

Her tog det præcis 6 måneder fra jeg stoppede med pillerne til jeg testede positivt

Anmeld

23. september 2013

san

justagirl skriver:

prøvede i 3 måneder, og i 3 månede var jeg så gravid. er 12+3 uger nu så håber da den lille fis bliver:I skal til NF imorgen!

Tillykke med det, det bliver da spændende

Anmeld

23. september 2013

san

pussekat skriver:

hejsa
ca 9 år og her være i behanling også og være gravid 2 gang som end i sa og en hjemmelave en som være en bio og kamp i nu og det gør vi til jeg ikke her mig lort mere og her 21 førsøg på sygehus

du får lige sådan en  håber virkelig det lykkes for jer... det er bare ikke sjovt...

Anmeld

23. september 2013

pussekat

san skriver:

du får lige sådan en  håber virkelig det lykkes for jer... det er bare ikke sjovt...

hejsa
nej det er ikke sjov men for det lykke nu da vi stå i flytte og kom ned til jord så man få ro og ikke alle de trappe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.