Nogen der har erfaring med krymmel tøj ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

bøllen

Dot D skriver:

Vi har været glade for vores til ungerne.

Jeg tror, det har noget med modellerne at gøre, nogle af Sophies kjoler derfra har også forholdsvis stor halsåbning

Umiddelbart virker det også lækkert lige udover halsen. Det kan du have ret i, som sagt kender jeg ikke til deres tøj

har skrevet til krymmel men har endnu ikke fået svar retur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Muffinmus

bøllen skriver:

Vi har hvis haft et sæt tidligere som vi enda købte brugt. Bukser og strik vest. Det holdte faktisk rigtig godt. Disse sæt har han kun brugt 1-2 gange så endnu for tidligt at sige. Men syntes godt nok de er store i halsen.

Har ikke prøvet deres strik kun bluser og en slags joggingvest, men de så bare kedelige ud efter to vaske synes jeg, så har faktisk ikke købt siden fordi de så hurtigt blev øv.

Anmeld

24. september 2013

bøllen

MariaE skriver:

Har ikke prøvet deres strik kun bluser og en slags joggingvest, men de så bare kedelige ud efter to vaske synes jeg, så har faktisk ikke købt siden fordi de så hurtigt blev øv.

Deres strik veste og velour bukser er ihvertilfald lækre og syntes de forblev fine.

jeg har modtaget svar retur fra krymmel. De har haft problem med nogle at deres bomuldsvare og har skiftet leverandør.

er blevet tilbudt ny så god service 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.