Nogen der har erfaring med krymmel tøj ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.803 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. september 2013

bøllen

jeg har købt 2 sæt til knægten som lige er kommet i brug men jeg syntes simpelhen hals åbningen virker så stor / løs.

Andre der har oplevet dette ?? 

Har kontaktet krymmel afventer en tilbage melding

har lige vedhæftet et par billeder . Måske det kun er mig der syntes det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
bøllen skriver:

jeg har købt 2 sæt til knægten som lige er kommet i brug men jeg syntes simpelhen hals åbningen virker så stor / løs.

Det er meget almindeligt for krymmel. Har flere bodystockings med stor hals åbning men har købt dem rigtig billigt til et lagersalg.

Anmeld

23. september 2013

bøllen

Aisha skriver:

Det er meget almindeligt for krymmel. Har flere bodystockings med stor hals åbning men har købt dem rigtig billigt til et lagersalg.

Ok det er første ( og sidste ) gang jeg har købt deres tøj. Så kender det ikke så godt. Ellers lækkert men syntes da det er lige meget nok.

Anmeld

23. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
bøllen skriver:

Ok det er første ( og sidste ) gang jeg har købt deres tøj. Så kender det ikke så godt. Ellers lækkert men syntes da det er lige meget nok.

Materialet er meget lækker med elastisk stof. Men ja det med halsåbningen er lidt træls : ) han ser ellers så lækker ud i blusen.

Anmeld

23. september 2013

bøllen

Aisha skriver:

Materialet er meget lækker med elastisk stof. Men ja det med halsåbningen er lidt træls : ) han ser ellers så lækker ud i blusen.

Det virker nu rigtigt lækkert dog ærgelig med halsen. Han har lige fået den på på billedet. I lørdags havde han den anden trøje på det var helt galt.

tak  Han er lækker

Anmeld

23. september 2013

Muffinmus

Min søns har ikke været store i halsen...men det kommer nok an på modellen men ellers fede designs, dog holder hverken farve eller form synderligt godt, men det er nok ok til prisen jo

Anmeld

23. september 2013

modesty

har lige vedhæftet et par billeder . Måske det kun er mig der syntes det

Jeg har kun erfaring med strikveste og bukser, og der synes jeg at kvaliteten er rigtig fin. Men kan godt se på billedet at halsen er stor.

Anmeld

23. september 2013

bøllen

modesty skriver:

Jeg har kun erfaring med strikveste og bukser, og der synes jeg at kvaliteten er rigtig fin. Men kan godt se på billedet at halsen er stor.

Jeg har haft en vest engang som var super . Og holdte vask efter vask.

syntes også kvaliteten er lækker lige ud over at jeg syntes den virker meget stor i halsen.  

Så er det ikke bare mig

Anmeld

23. september 2013

bøllen

MariaE skriver:

Min søns har ikke været store i halsen...men det kommer nok an på modellen men ellers fede designs, dog holder hverken farve eller form synderligt godt, men det er nok ok til prisen jo

Vi har hvis haft et sæt tidligere som vi enda købte brugt. Bukser og strik vest. Det holdte faktisk rigtig godt. Disse sæt har han kun brugt 1-2 gange så endnu for tidligt at sige. Men syntes godt nok de er store i halsen.

Anmeld

23. september 2013

Dot D

Vi har været glade for vores til ungerne.

Jeg tror, det har noget med modellerne at gøre, nogle af Sophies kjoler derfra har også forholdsvis stor halsåbning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.