Savlesmæk, hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Mother-love

Mor11 skriver:

Nej, han mangler de 4 allerbageste kindtænder. Men der har ikk været nogen på vej de sidste 9 måneder og savlmængden er den samme.

Okay underligt. Men det går jo nok snart væk. Det er jo meget forskelligt fra barn til barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

TNBC

Mor11 skriver:

God aften

vores barn var gylpebarn med kæmpe G, helt frem til hans første fødselsdag, så vi har altid givet ham savlesmæk på, men nu hvor han er knap 2, så savler han stadig en del, og har derfor stadig savlesmæk på altid. Er det almindeligt? Han har ikk fået tænder i 100 år, så det er ikk derfor. 

Ved godt det er forskelligt, synes bare at 2år og konstant brug for savlesmæk, lyder af lidt meget?? Eneste tidspunkt han ikk har en på, er når han sover. 

Hvad med jeres? Kan de undvære uden at blive våde på brystet? 

Mor11

bruger han sut?

Jeg kender en dreng på lidt over 2år, der lige pludselig er begyndt at savle meget. Har han ikke gjort i over 6måneder, men vi tænker at det er på grund af sutten.

Anmeld

22. september 2013

Maja_4000

Caroline stoppede med at bruge savlesmæk da hun var 8-9 måneder tror jeg hun har aldrig savlet særlig meget ..

Anmeld

22. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

bruger han sut?

Jeg kender en dreng på lidt over 2år, der lige pludselig er begyndt at savle meget. Har han ikke gjort i over 6måneder, men vi tænker at det er på grund af sutten.

ja han bruger MEGET sut. han savler lidt mindre med sut i munden, men det er der stadig. 

Anmeld

22. september 2013

TNBC

Mor11 skriver:

ja han bruger MEGET sut. han savler lidt mindre med sut i munden, men det er der stadig. 

Den her dreng savler også mindre når han har sutten i munden.

Anmeld

22. september 2013

TNBC

Mor11 skriver:

Anmeld

22. september 2013

TNBC

Mor11 skriver:

Anmeld

22. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Okay. Tror ikk helt jeg forstår  I tror han savler pga sutten? Hvordan det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.