Smal vinterstøvle HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

l.kjoeller

Hej alle.

Jeg har brug for hjælp til at finde et par super gode smalle vinterstøvler til min datter. Vi er nede i noget der hedder str. 23-24 tror jeg. Sidste år købte jeg Bisgaard, men jeg synes ikke de kunne holde hendes fødder varme.

Nogle der har nogle gode råd?

Vi køber altid ecco da hun har smal fod. Superfit er også en mulighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

2721

Her har vi købt Ecco, faktisk pige modellen selvom jeg har en søn, men de var de eneste der var smalle nok til ham

Anmeld

23. september 2013

Brams

l.kjoeller skriver:

Vi køber altid ecco da hun har smal fod. Superfit er også en mulighed

Vi har prøvet Ecco men de lader til at være for brede til hende desværre - må se efter SuperFit  tak

Anmeld

23. september 2013

Brams

2721 skriver:

Her har vi købt Ecco, faktisk pige modellen selvom jeg har en søn, men de var de eneste der var smalle nok til ham

Ecco har indtil videre været for brede til hende desværre, men de kan selvfølgelig have lavet noget nyt  tak

Anmeld

23. september 2013

2721

Brams skriver:

Ecco har indtil videre været for brede til hende desværre, men de kan selvfølgelig have lavet noget nyt  tak

De havde en sort model, med snører i, sådan en hvor du trækker og det kunne trækkes så godt sammen at de sad stramt nok hele vejen.

Anmeld

23. september 2013

Heidimed lea

superfit eller ecco

Anmeld

25. september 2013

Brams

Heidimed lea skriver:

superfit eller ecco

Tak for svar, jeg må ud og se efter SuperFit og Ecco

Anmeld

25. september 2013

ano14316

Brams skriver:

Hej alle.

Jeg har brug for hjælp til at finde et par super gode smalle vinterstøvler til min datter. Vi er nede i noget der hedder str. 23-24 tror jeg. Sidste år købte jeg Bisgaard, men jeg synes ikke de kunne holde hendes fødder varme.

Nogle der har nogle gode råd?

De her er alle smalle sko/støvler i str. 23
http://www.growingfeet.dk/shop/search-1.html?keywo rd=pige+smalle+-23&AdvSearch=1

Anmeld

25. september 2013

ano14316

Brams skriver:

Tak for svar, jeg må ud og se efter SuperFit og Ecco

Jeg synes ikke at de mærker er specielt smalle.

Jeg køber selv ecco til min søn, og han har helt normale fødder i bredde og længde.. Og de sidder super godt på ham..
Men hvis din datters fod bare er til den smalle side, og ikke mega smalle så er de sikkert fine..

Ellers så har jeg lige haft købt et par adidas kondisko, som jeg synes er smalle, men ved ikke om det er sådan adidas generelt er..

Anmeld

28. september 2013

Brams

ano14316 skriver:

Jeg synes ikke at de mærker er specielt smalle.

Jeg køber selv ecco til min søn, og han har helt normale fødder i bredde og længde.. Og de sidder super godt på ham..
Men hvis din datters fod bare er til den smalle side, og ikke mega smalle så er de sikkert fine..

Ellers så har jeg lige haft købt et par adidas kondisko, som jeg synes er smalle, men ved ikke om det er sådan adidas generelt er..

Tak for dit input, det er godt nok svært at vælge. Min datter har meget smalle fødder så det er i forvejen rigtig svært at finde noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.