Smal vinterstøvle HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
20 svar
5 synes godt om
22. september 2013

Brams

Hej alle.

Jeg har brug for hjælp til at finde et par super gode smalle vinterstøvler til min datter. Vi er nede i noget der hedder str. 23-24 tror jeg. Sidste år købte jeg Bisgaard, men jeg synes ikke de kunne holde hendes fødder varme.

Nogle der har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

De3Guldklumper

Brams skriver:

Hej alle.

Jeg har brug for hjælp til at finde et par super gode smalle vinterstøvler til min datter. Vi er nede i noget der hedder str. 23-24 tror jeg. Sidste år købte jeg Bisgaard, men jeg synes ikke de kunne holde hendes fødder varme.

Nogle der har nogle gode råd?

Super fit

Anmeld

22. september 2013

AnthonsMor

Pylle3 skriver:

Super fit

Lige mine ord!

Anmeld

22. september 2013

Brams

Pylle3 skriver:

Super fit

Ved du om de holder fødderne varme? Har kun erfaring med SuperFit sko

Anmeld

22. september 2013

De3Guldklumper

Brams skriver:

Vi har aldrig haft problemer med dem. De minder meget om Ecco som vi også har haft gode erfaringer med

Anmeld

22. september 2013

AnthonsMor

Brams skriver:

Jeg er uddannet i sko, og jeg har kun erfaring med, at SuperFit er super gode, både tætheden og varmen, uden de bliver FOR varme, er super.. Anbefaler dem altid til smalle fødder der heller ikke er voldsomt meget vrist på

Anmeld

23. september 2013

SHERO

Elsker super fits vinterstøvler, min søn har altid haft varme og tørre fødder... selv hvis han hoppet i vandpytter. Så kan klart anbefales...

Anmeld

23. september 2013

Brams

AnthonsMor skriver:

Jeg er uddannet i sko, og jeg har kun erfaring med, at SuperFit er super gode, både tætheden og varmen, uden de bliver FOR varme, er super.. Anbefaler dem altid til smalle fødder der heller ikke er voldsomt meget vrist på

Det lyder jo helt perfekt, hun har nemlig også meget lav vrist, så det er tit svært at finde nogle der sidder helt tæt

Anmeld

23. september 2013

Brams

Tullen85 skriver:

Elsker super fits vinterstøvler, min søn har altid haft varme og tørre fødder... selv hvis han hoppet i vandpytter. Så kan klart anbefales...

Super, det lyder som om jeg må se efter et sted hvor de har SuperFit - tak

Anmeld

23. september 2013

AnthonsMor

Brams skriver:

Det lyder jo helt perfekt, hun har nemlig også meget lav vrist, så det er tit svært at finde nogle der sidder helt tæt

Jeg tror de vil være gode til hende, også til en start brug en god tyk filtsål under støvlens egen, så sidder de godt til indtil foden er vokset lidt
Medmindre de selvfølgelig sidder super fra start

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.