Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
serinasmor skriver: Yum! ... Har aldrig kunnet lave demHar heldigvis tribble chocolate i fryseren Alle der er på kur bør nok undgå denne tråd
Yum! ... Har aldrig kunnet lave demHar heldigvis tribble chocolate i fryseren Alle der er på kur bør nok undgå denne tråd
Jeg har aldrig prøvet at bage dem, men vi fik dem til dessert engang, og siden har han drømt om dem. Så nu fandt han en opskrift og bagte dem helt perfekt. Er så imponeret over ham! H stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: jaa det er sku da nuttet
jaa det er sku da nuttet
Ja ik?? Men tror bare jeg sælger den som om det bare er sexet i stedet for, og håber på at han bare bager dem igen!
skoust skriver: hvor lækkert!! er overhovedet ikke misundelig jeg sidder nemlig med en tør spegepølse mad(haha)
hvor lækkert!!
er overhovedet ikke misundelig
jeg sidder nemlig med en tør spegepølse mad(haha)
Ka godt forstå at du er misundelig, for de stikker helt sikkert en spegemad, på trods af at det er en af mine yndlings madder!! Vh stine
VråJepsen skriver: Her hjemme har manden bagt boller i dag!
Her hjemme har manden bagt boller i dag!
Ummm lune boller er bare det bedste. Især på sådan en kold og blæsende dag! Vh stine
StineW79 skriver: Ka godt forstå at du er misundelig, for de stikker helt sikkert en spegemad, på trods af at det er en af mine yndlings madder!! Vh stine
hihi ja. de er gode men jeg vil godt bytte med en muffin hvis det endelig skulle være
Tauf skriver: Ej hvor skønt :-D Min kære mand lave lækker aftensmad til mig mens jwg var i biffen
Ej hvor skønt :-D Min kære mand lave lækker aftensmad til mig mens jwg var i biffen
Lyder som en god deal! Hva så du?? X
StineW79 skriver: Lyder som en god deal! Hva så du?? X
StineW79 skriver: Ja ik?? Men tror bare jeg sælger den som om det bare er sexet i stedet for, og håber på at han bare bager dem igen!
JAAAA det skal han ihhihih
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128