Min søde kæreste!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
19 svar
16 synes godt om
22. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min søde kæreste, har lige forsøgt sig med at bage chokolade muffiens med blødende hjerte, og de blev bare helt perfekte!  Han er altid god til lige at finde på nye retter og ting der ska prøves af. Så dejligt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

B&J

ej hvor lækkert er slet ikke misundelig

Anmeld

22. september 2013

An&Jo

Er meget misundelig, og så sidder jeg samtidig og savner min kæreste helt vanvittigt, han kørte nemlig på arbejde kl 10 imorges og vi ved først sidst på ugen hvornår han kommer hjem igen, sådan er det hver uge.. :/

Anmeld

22. september 2013

serinasmor

Yum! ... Har aldrig kunnet lave dem

Har heldigvis tribble chocolate i fryseren

Alle der er på kur bør nok undgå denne tråd

Anmeld

22. september 2013

StineW79

B&J skriver:

ej hvor lækkert er slet ikke misundelig

Så lækkert! Vi fik det engang til dessert, og han har åbenbart drømt om dem siden, så nu har han bagt dem. Han er ret nuttet ( må han ik se jeg skrev at han er) når han får de ider! 

Anmeld

22. september 2013

StineW79

An&Jo skriver:

Er meget misundelig, og så sidder jeg samtidig og savner min kæreste helt vanvittigt, han kørte nemlig på arbejde kl 10 imorges og vi ved først sidst på ugen hvornår han kommer hjem igen, sådan er det hver uge.. :/

Ej hvor lyder det godt nok også hårdt!! Håber at han får en kort uge, og snart kommer hjem!! Vh stine

Anmeld

22. september 2013

B&J

StineW79 skriver:

Så lækkert! Vi fik det engang til dessert, og han har åbenbart drømt om dem siden, så nu har han bagt dem. Han er ret nuttet ( må han ik se jeg skrev at han er) når han får de ider! 

jaa det er sku da nuttet

Anmeld

22. september 2013

skoust

StineW79 skriver:

Min søde kæreste, har lige forsøgt sig med at bage chokolade muffiens med blødende hjerte, og de blev bare helt perfekte!  Han er altid god til lige at finde på nye retter og ting der ska prøves af. Så dejligt! Vh stine

hvor lækkert!!

er overhovedet ikke misundelig 

jeg sidder nemlig med en tør spegepølse mad(haha) 

Anmeld

22. september 2013

An&Jo

StineW79 skriver:

Ej hvor lyder det godt nok også hårdt!! Håber at han får en kort uge, og snart kommer hjem!! Vh stine

Det er rigtig hårdt ja..men sådan er livet med en chauffør :/

Anmeld

22. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Her hjemme har manden bagt boller i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.