Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søde kæreste, har lige forsøgt sig med at bage chokolade muffiens med blødende hjerte, og de blev bare helt perfekte! Han er altid god til lige at finde på nye retter og ting der ska prøves af. Så dejligt! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor lækkert er slet ikke misundelig
B&J skriver: ej hvor lækkert er slet ikke misundelig
Så lækkert! Vi fik det engang til dessert, og han har åbenbart drømt om dem siden, så nu har han bagt dem. Han er ret nuttet ( må han ik se jeg skrev at han er) når han får de ider!
An&Jo skriver: Er meget misundelig, og så sidder jeg samtidig og savner min kæreste helt vanvittigt, han kørte nemlig på arbejde kl 10 imorges og vi ved først sidst på ugen hvornår han kommer hjem igen, sådan er det hver uge.. :/
Er meget misundelig, og så sidder jeg samtidig og savner min kæreste helt vanvittigt, han kørte nemlig på arbejde kl 10 imorges og vi ved først sidst på ugen hvornår han kommer hjem igen, sådan er det hver uge.. :/
Ej hvor lyder det godt nok også hårdt!! Håber at han får en kort uge, og snart kommer hjem!! Vh stine
StineW79 skriver: Så lækkert! Vi fik det engang til dessert, og han har åbenbart drømt om dem siden, så nu har han bagt dem. Han er ret nuttet ( må han ik se jeg skrev at han er) når han får de ider!
jaa det er sku da nuttet
StineW79 skriver: Min søde kæreste, har lige forsøgt sig med at bage chokolade muffiens med blødende hjerte, og de blev bare helt perfekte! Han er altid god til lige at finde på nye retter og ting der ska prøves af. Så dejligt! Vh stine
hvor lækkert!!
er overhovedet ikke misundelig
jeg sidder nemlig med en tør spegepølse mad(haha)
StineW79 skriver: Ej hvor lyder det godt nok også hårdt!! Håber at han får en kort uge, og snart kommer hjem!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128