Lullaby skriver:
Jamen det er jo ikke ligemeget for mig? Handler et forhold ikke netop om, at min gør ting for hinanden som betyder noget? Feks men toiletpapiret, min mand vil gerne have det vender den ene vej, jeg er ligeglad så det bliver på hans måde? Eller tandpastaen der skal trykkes på den ene måde fremfor den anden? Burde han så ikke prøve at gøre som jeg gerne vil fordi han er ligeglad med det? 
ja,men du bestemmer jo hvad han må give sin egen datter på. Det med tandpastaen kan jo være en god ting, det med toiletpapiret forstår jeg ikke. men det kan være en tvangstanke(hvor ting skal vende den rigtige vej, hvilket tandpastaen også kan være) har du spurgt ham hvorfor tingene skal være sådan?
Jo, man skal gøre ting for hinanden..
Men jeg ville stadigvæk blive irriteret hvis jeg gav mit barn noget tøj på og så gav min mand det noget andet på eller sagde noget om det. Det er mig der har bestemt at barnet skal have det. om det er en del af et sæt, bukser over nattøj...
Men i stedet for at blive så irriteret, så snak med ham om tingene, hvorfor han ikke vil gå på kompromi når du nu gør det for ham? Det kan jo være at han ikke tænke over det på den måde, men bare er irriteret fordi at du bestemmer hvad han må og ikke må give sin datter på.
Anmeld