øv med øv på... Hader når folk aflyser aftaler!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja folk er forskellige.. men du ved jo heller ikke hvordan den nyfødte er eller hvad der er sket siden at de har aflyst...
Bare fordi du godt kan klare at have besøg efter en lorte nat, betyder det ikke at de kan. Jeg har ikke børn, men hvis jeg har haft en nat hvor jeg ikke har sovet eller haft det mega dårligt, ville jeg da også skrive på dagen at det ikke passer lige i dag. Så ville jeg hellere være 100% når jeg får gæster.
Så i stedet for at sidde og sige: Øv.... Så skriv og spørg om alt er ok.. og sig at du meget gerne vil møde den lille ny, og at I kan skrive sammen og finde en ny dag.

Jeg har ikke selv sovet godt i nat, pga. min datter ikke sov særlig godt, men det betyder da ikke at jeg ville aflyse...

Men ja ville bare ud med mine frustrationer... længere er den ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Kløver

Jeg kan godt forstå det er trels, men hver familie er forskellig, og hvordan der takles, så fordi du selv tager besøg, på trods af en "lortenat" så kan overskuddet ligge anderledes eller natten ha forløbet anderledes, som måske netop gør at man må aflyse. Synes også der er stor forskel på børnene og deres alder, for med de små under 1 år og især nyfødte er det bare noget andet

Se om i ikke kan finde en anden dag, og du kan jo tilbyde de kan sige når det lige passer ind ved ikke hvor ny den lille er, men man skal jo lige finde en rytme, tiden går stærkt med to små og man vil jo også gerne nå selv at nyde den bette, og have overskud til den store

Anmeld

22. september 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja det gør jeg altså bare... Også selvom man har 2 små børn....

Vi skulle på barselsbesøg i dag... Og hele ugen har de sagt at vi bare kunne komme... de skulle ikke noget... Men for en god ordens skyld ville jeg aftale et tidspunkt og det var fint vi kom den tid vi skrev... Men så skriver de nu her, at det er nød til at aflyse at de ikke kan få det til at passe....

Så skal man jo ikke skrive at de ikke skulle noget hele weekenden og at vi bare kunne komme... Havde sådan glædet mig til at se dem og den lille og deres store datter... Øv hvor bliver man skuffet....

Ville ikke noget med dette indlæg....

kan da godt forstå du er skuffet, MEN jeg har selv lige født for 3 uger siden, og vi hr haft rigtig mange besøg, og vi har også haft aflyst aftaler, pga vi har ligget med roskildesyge og så har der været så meget stress på... 

vil bare sige at der kan være SÅ mange grunde til de har aflyst, det kan også være de er ved at dejse om af træthed ( vi sover ikke særlig meget ) 

vores søn som går i 1. klasse har også en masse lektier og det er bare hårdt at blive forældre til 2 '

synes du istedet skal glæde dig til de skriver/ringer næste gang og siger NU ER VI KLAR IGEN 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.