øv med øv på... Hader når folk aflyser aftaler!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
12 svar
13 synes godt om
22. september 2013

Anonym trådstarter

Ja det gør jeg altså bare... Også selvom man har 2 små børn....

Vi skulle på barselsbesøg i dag... Og hele ugen har de sagt at vi bare kunne komme... de skulle ikke noget... Men for en god ordens skyld ville jeg aftale et tidspunkt og det var fint vi kom den tid vi skrev... Men så skriver de nu her, at det er nød til at aflyse at de ikke kan få det til at passe....

Så skal man jo ikke skrive at de ikke skulle noget hele weekenden og at vi bare kunne komme... Havde sådan glædet mig til at se dem og den lille og deres store datter... Øv hvor bliver man skuffet....

Ville ikke noget med dette indlæg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Øv altså
Men kunne det ikke tænkes, at de måske har haft en dårlig nat? Der kan jo ske meget på få timer, når man har sådan en lille størrelse.

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Øv altså
Men kunne det ikke tænkes, at de måske har haft en dårlig nat? Der kan jo ske meget på få timer, når man har sådan en lille størrelse.

ja, men så skriv det da i stedet for at skrive at de ikke lige har kunne få det til at passe... det er ikke første gang de har aflyst... Vi forlanger ingenting når vi er der... vi vil bare gerne se dem og deres børn, give dem en gave og så smutte igen...

Anmeld

22. september 2013

C-Dog

Har du selv børn? For så forstår jeg måske ikke din skuffelse. Der kan jo være en million gode grunde til i ikke kan komme alligevel, og den lille families trivsel kan vi vel godt blive enige om er vigtigere end at holde en aftale om besøg?

Anmeld

22. september 2013

Sujan

Kan godt forstå du er skuffet...

Men efter jeg blev mor har jeg aflyst så mange aftaler... Det er så vildt og jeg har det altid dårligt med det..
Men hver gang vi planlægger noget sker der altid noget uventet og nogle gange må vi aflyse i sidste øjeblik...
Så er sikkert ikke fordi de ikke vil se jer. Men der kan være 100 grunde til de måtte aflyse...

Hilsen hende der altid må aflyse:-)

Anmeld

22. september 2013

LMX

Da vi fik Zara kunne jeg også finde på i sjældne tilfælde at aflyse en aftale fordi jeg var såååå træt at jeg bare ikke magtede at skulle ha besøg.

Jeg vil hellere sige det som det er og vente til jeg er rimelig frisk til at føre en samtale. Hvis jeg alliegevl bare sidder og nikker, gaber og er uoplagt så  ser jeg ingen grund til at gæsterne kommer.

Men jeg kender følelsen du sidder med... Det ER træls, men man må ha en smule forståelse 

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har selv børn og jeg aflyser ikke selvom man måske har haft en lortenat. Sådan er det bare at være en børnefamilie. Men vi er jo så forskellige. Jeg kunne bare ikke finde på at skuffe folk på den måde. Så hellere rykke det en time.

Anmeld

22. september 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg har selv børn og jeg aflyser ikke selvom man måske har haft en lortenat. Sådan er det bare at være en børnefamilie. Men vi er jo så forskellige. Jeg kunne bare ikke finde på at skuffe folk på den måde. Så hellere rykke det en time.

Kan godt forstå det er træls når nu du havde glædet dig.

men når du selv har børn, må du vide at nogle gange må man tage hensyn til barnets tarv selvom det betyder andre bliver skuffede.

og hvis de er en nybagt familie på 4 kan de jo være lidt ekstra sårbare hele familie. Det er jo et nyt liv hvor alle skal lære de nye rutiner osv.

mon ikke du kan komme i morgen eller en anden dag og hilse på? 

Anmeld

22. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja folk er forskellige.. men du ved jo heller ikke hvordan den nyfødte er eller hvad der er sket siden at de har aflyst...
Bare fordi du godt kan klare at have besøg efter en lorte nat, betyder det ikke at de kan. Jeg har ikke børn, men hvis jeg har haft en nat hvor jeg ikke har sovet eller haft det mega dårligt, ville jeg da også skrive på dagen at det ikke passer lige i dag. Så ville jeg hellere være 100% når jeg får gæster.
Så i stedet for at sidde og sige: Øv.... Så skriv og spørg om alt er ok.. og sig at du meget gerne vil møde den lille ny, og at I kan skrive sammen og finde en ny dag.

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Kan godt forstå det er træls når nu du havde glædet dig.

men når du selv har børn, må du vide at nogle gange må man tage hensyn til barnets tarv selvom det betyder andre bliver skuffede.

og hvis de er en nybagt familie på 4 kan de jo være lidt ekstra sårbare hele familie. Det er jo et nyt liv hvor alle skal lære de nye rutiner osv.

mon ikke du kan komme i morgen eller en anden dag og hilse på? 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i deres situation, men det hjælper jo ikke på at jeg stadig havde set frem til besøget og jo naturligvis bliver skuffet... Men ja vi skal da nok finde en anden dag... Har jo også en gave jeg har købt til dem...

Men ja måtte bare lige ud med mine frustrationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.