Føler mig som verdens værste kæreste (om jealouxi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Michelle88

Synes heller ikke at det er fair overfor dig at han får taget sådan et billede sammen med hende, hvis han ved at du sidder derhjemme og bliver jaloux når hun er der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Der kan jeg nu heller ikke forstå når han ved det er den eneste pige der gør dig jalux at han vælger at få taget et billede med hende hvor han har armen rundt om hende for der har han da ikke lige tænkt sig om.

Anmeld

22. september 2013

C-Dog

Ved din kæreste Du har det lidt stramt med denne pige? For så er han da os lidt af en røv når han tydeligvis hænger op af hende når du ikke er tilstede (hvis han holdt lidt afstand ville der jo ikke være et billede af dem hvor de holder om hinanden) Jeg ville personligt undre mig meget, Jeg har selv en kammerat hvor min mand absolut ikke stoler på hans venlige intentioner selv om denne kammerat selv er optaget, og af respekt for min mand (og fordi jeg ikke ønsker min mand skal gå med en ubehagelig jalousi knude i maven) holder jeg netop lidt afstand og jeg har bedt kammeraten gøre det samme, for in The end kan vi jo være bedste venner uden at hænge på hinanden, og min mand behøver ikke konfronteres med sin jalousi gang på gang. Og min mands følelser betyder mere end at hænge tæt med en ven. Det burde din kæreste vel også synes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.