ES90 skriver:
Tidligere erfaringer har lært mig, at man for alt i verden ikke skal fremstå jaloux!
Selv om jeg har haft lyst til at skrige og slå både ham og hende, så har jeg bare skruet et smil på.
Det er altid den bedste løsning. Jeg har aldrig oplevet, at hvis man udtrykker sin (ubegrundede) jalousi, at det medfører noget godt.
Skrig ind i en pude, og smil så 
hmm.. så at sætte en facade op og ikke stå ved sine følelser over for andre, er altså et godt råd?? jeg tænker da lidt at det måske ikke er så sundt at gå og sætte et smil på når man bliver ked af det indvendigt..
jalousi betyder jo bare at du elsker din kæreste, og at du ikke ønsker at andre skal have ham... det er din reaktion på at hun træder ind på dit territorie og overskrider en grænse hos dig gang på gang, og så skal du bare sætte en facade på.!!
var jeg dig, så havde jeg sagt til hende kvindemennesket at hun overskrev mine grænser ved at bage på min kæreste både når jeg var til stede og når jeg ikke var tilstede, og at det er enormt usmageligt og uvoksent at gøre sådan.
og så havde jeg prøvet at snakke med min kæreste om han evt havde lyst til at sige til hende at han ikke brød sig om at blive bagt på..
ja man kan jo ikke bede folk om at sige noget til andre fordi man ikke selv vil have det. så jeg ville jo ikke kunne sige til min kæreste "DU SKA L SIGE SÅDAN OG SÅDAN" for det tror jeg ikke er det rigtige.. men hvertfald få ham til at forstå dine følelser og så evt høre hvad han selv føler i forhold til det at hun rent faktisk bager på ham selvom han har dig
en mavefornemmelse kan jo godt være rigtig...
men jeg ville aldrig sætte et smil på og så bare lade som om at der ikke foregår noget...
Anmeld