Er spændt på om mens kommer :I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Aner ikke hvornår jeg har test dag, kommer an på hvor lang cyklusen er. Så det er et godt spørgsmål

Tjja... Men det vel ikke rigtig til at vide endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

for jer allesammen 

Tak 

Anmeld

22. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

virkelig også for jer. 

Det bliver spændende.

Tusind tak, håber vi begge får positiv test og hvis du ikke er på testlister er du meget velkommen ( man kan være anonym )

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tusind tak, håber vi begge får positiv test og hvis du ikke er på testlister er du meget velkommen ( man kan være anonym )

Tak. Den er jeg skam allerede på. Både den for august, september og oktober Syntes det godt man kan være anonym. Har nemlig familie og venner herinde, der helst ikke skal kende til projektet. 

Anmeld

23. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Tak. Den er jeg skam allerede på. Både den for august, september og oktober Syntes det godt man kan være anonym. Har nemlig familie og venner herinde, der helst ikke skal kende til projektet. 

Ja der var en der kom med den gode ide, så det er jo dejligt flere kan med, men håber nu snart testlister får lidt mere medgang så der kan komme nogle dejlige sommerbørn i 2014

Anmeld

23. september 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Hehe. Kan godt huske følelsen. Må håber virkelig at den bare er der i første hug.  for den er der for jer. 

(Nu er det jo søndag). Har du fået besøg af tante rød eller måske står du med en positiv test?

Hej ingen mens nej og inden positiv test, det er først på fredag i denne uge det (ikke) skal komme! hvad med dig. 

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja der var en der kom med den gode ide, så det er jo dejligt flere kan med, men håber nu snart testlister får lidt mere medgang så der kan komme nogle dejlige sommerbørn i 2014

Tja. Ved ikke om det mig du tænker på har nenlig skrevet til dig omkring det. Heeh. Uden du selvfølgelig nævner navne for vil helst bevare anobymiteten offentligt. 

Og ja der må gerne snart være lidt medgang. 

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Frk-Anonym skriver:

Hej ingen mens nej og inden positiv test, det er først på fredag i denne uge det (ikke) skal komme! hvad med dig. 

Nå sorry. Det mig der misforstod.  

Krydser fingre for dig

Umiddelbart er det onsdag i næste uge.  Kender dog ikke helt min cyklus endnu.

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Puha tredje dag med morgenkvalme og næsten opkast i morges. 

Håber det tegn på noget godt 

ville være 2+5 i dag hvis jeg skulle være så heldig at være gravid. Har ikke brug for alt for mange donk i hovedet. Har brug for krydsede fingre 

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Den røg hurtig væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.