Er spændt på om mens kommer :I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

MosterA

Anonym skriver:

Øv Det så surt. Man er virkelig spændt indtil man skal teste. Og så får man bare et slag i hovedet når den er negativ Jeg testede også omkring 5 gange fra dag 28 til dag 64. Lige ondt ved hver negativ gjorde det. Derfor stoppede jeg også med at teste, og var blevet enig med mig selv om, at jeg ville teste til den 1. oktober med mindre mens kom. Havde faktisk i tankerne at ringe til længe, men fik så heldigvis mens dagen efter. Lidt spøjst. 

Mht. tålmodighed syntes jeg godt nok det kan være svært. Især når cyklusen er over de 28 (eller hvor mange dage ens cyklus plejer at være). Heeh. 

Vi har faktisk lige snakket om i dag, at jeg vil kontakte min læge og få en henvisning til en gyn. Pga. mini-piller har jeg ikke haft mens i 2 år og ved derfor ikke hvordan det, så at sige, "ser ud". Sidst kom jeg også til en scanning ved gyn. for at være sikker på at alt var ok - det giver en hvis ro.

Inden sidste gaviditet fandt jeg også ud af, at min cyklus var lang - det er bare mega træls!! 

Prøver på ikke at få for store forventninger allerede nu, for så tror jeg ikke, at jeg kan holde til det hvis det denne gang kommer til, at tage lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

MosterA

Rødhætte skriver:

Jeg venter og venter også på mens. Er på dag 39.. Så frusterende at man bare kan gå og vente på en ny chance

Ja det er jo slet ikke til at holde ud. Føler ikke vi rigtig kan komme igang før vi ved om der er gang i systemet 

Anmeld

21. september 2013

EnSødMor

Hej du! ;-) 

forstår fuldt ud din dårlige tålmodighed! - Jeg selv er stoppet på p piller, fik min mens efter sidste pille og på fredag skal min mens komme igen for at følge den cyklus jeg havde på piller, men håber da der er gevinst nu her.. ;-) Men mon dog når det er første cyklus..  

Anmeld

21. september 2013

Kløver

Krydser

Har selv testdag den 7 (17 dage efter insemination)

Anmeld

22. september 2013

Astrid1984

Anonym skriver:

Spændende. Krydset for dig. Hvornår har du testdag? 

Ja det er det. 

Aner ikke hvornår jeg har test dag, kommer an på hvor lang cyklusen er. Så det er et godt spørgsmål

Anmeld

22. september 2013

LMX

for jer allesammen 

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

MosterA skriver:

Vi har faktisk lige snakket om i dag, at jeg vil kontakte min læge og få en henvisning til en gyn. Pga. mini-piller har jeg ikke haft mens i 2 år og ved derfor ikke hvordan det, så at sige, "ser ud". Sidst kom jeg også til en scanning ved gyn. for at være sikker på at alt var ok - det giver en hvis ro.

Inden sidste gaviditet fandt jeg også ud af, at min cyklus var lang - det er bare mega træls!! 

Prøver på ikke at få for store forventninger allerede nu, for så tror jeg ikke, at jeg kan holde til det hvis det denne gang kommer til, at tage lang tid.

:O Det da vildt. Men det da også lidt underligt ud ikke har haft mens mens du har været på mini-piller. Har du slet ikke snakket med lægen om, at du ikke fik mens? 
Ja præcis det giver nemlig ro, at vide at alt er som det skal være. 

Ja det træls. Men håber ikke du får samme problem denne gang. 

Nej det giver jeg dig ret i. Men alligevel er der vel altid et håb?

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Jeg venter og venter også på mens. Er på dag 39.. Så frusterende at man bare kan gå og vente på en ny chance

Ja det mega frustrende. Jeg blev også meget utålmodig til sidst ved dag 50. Men heldigvis (ville selvfølgelig hellere have stået med en positiv test) kom mens efter KUN 64 dage. Kan se nogle venter mellem 4-6 mdr. inden den kommer første gang 

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Frk-Anonym skriver:

Hej du! ;-) 

forstår fuldt ud din dårlige tålmodighed! - Jeg selv er stoppet på p piller, fik min mens efter sidste pille og på fredag skal min mens komme igen for at følge den cyklus jeg havde på piller, men håber da der er gevinst nu her.. ;-) Men mon dog når det er første cyklus..  

Hehe. Kan godt huske følelsen. Må håber virkelig at den bare er der i første hug.  for den er der for jer. 

(Nu er det jo søndag). Har du fået besøg af tante rød eller måske står du med en positiv test?

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Krydser

Har selv testdag den 7 (17 dage efter insemination)

virkelig også for jer. 

Det bliver spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.