Anonym skriver:
Øv
Det så surt. Man er virkelig spændt indtil man skal teste. Og så får man bare et slag i hovedet når den er negativ
Jeg testede også omkring 5 gange fra dag 28 til dag 64. Lige ondt ved hver negativ gjorde det. Derfor stoppede jeg også med at teste, og var blevet enig med mig selv om, at jeg ville teste til den 1. oktober med mindre mens kom. Havde faktisk i tankerne at ringe til længe, men fik så heldigvis mens dagen efter. Lidt spøjst.
Mht. tålmodighed syntes jeg godt nok det kan være svært. Især når cyklusen er over de 28 (eller hvor mange dage ens cyklus plejer at være). Heeh.
Vi har faktisk lige snakket om i dag, at jeg vil kontakte min læge og få en henvisning til en gyn. Pga. mini-piller har jeg ikke haft mens i 2 år og ved derfor ikke hvordan det, så at sige, "ser ud". Sidst kom jeg også til en scanning ved gyn. for at være sikker på at alt var ok - det giver en hvis ro.
Inden sidste gaviditet fandt jeg også ud af, at min cyklus var lang - det er bare mega træls!!
Prøver på ikke at få for store forventninger allerede nu, for så tror jeg ikke, at jeg kan holde til det hvis det denne gang kommer til, at tage lang tid.
Anmeld