Kræft??? Celleforandringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik konstateret celleforandringer for 4 år siden, da min datter var 6 mdr. Jeg fik lavet et keglesnit og der har intet været siden. Det første år gik jeg til kontrol hver 3 mdr. og så herefter 1 gang om året. Har lige været afsted.

Celleforandringer er IKKE kræft. Det kan udvikle sig til forstadie til kræft, hvis man IKKE gør noget ved det. Derfor tilbydes alle kvinder, at få lavet en celleprøver hver 3 (eller er det hver 4 år).

Men jeg kan godt forstå, at du er bekymret, men der er ikke noget, at være bekymret for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

jydeinden

ro på nu :-) 

celleforandringer betyder Ikke at du har kræft, det betyder bare at der er risiko for hvis du er meget uheldig at få kræft.. det de gør ved et keglesnit er at fjerne det syge område og så holde øje med dig i en periode for at sikre sig at alt er som det skal være :-) 

igen du har Ikke kræft og skal Ikke dø fordi du har disse forandringer :-) 

hilsen en der selv venter på svar omkring nogle forandringer 

Anmeld

21. september 2013

FruK

Som de andre skriver; nej det er ikke kræft!

Jeg fik lavet et keglesnit for omkring 15 år siden. Det tog en halv times tid og gjorde ikke ondt. Jeg gik hjem og lagde mig på sofaen bagefter og så var jeg på arbejde dagen efter. 

Jeg gik til kontrol efterfølgende og der har ikke været noget siden. Jeg har også fået to børn uden problemer. 

Anmeld

21. september 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Tak skal du have 

Er bare helt færdig lige nu, min mand sidder ved telefonen og forsøger at nå ind til en læge. 

Men øv hvor jeg grædefærdig og bange  

det skal nok gå  

Anmeld

21. september 2013

stjernehimmel

Fik en i 2008, og har været frisk uden celle forandring siden.... får årligt til kontrol... Det er vigtigt at du husker på at du IKKE har kræft..... Men kender godt alle følserne, skrækken osv.... Keglesnit er en hurtig og effektiv operation og du er på toppen faktisk med det samme... Du kan løbe ind i undelivsbetændelse efter, men det er jo nemt at slippe af med igen....  Håber du har fået lidt ro på og skrækken har lagt sig lidt.. Kæmpe kram herfra 

Anmeld

21. september 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Det tror jeg du har ret i.. 

synes bare slet ikke jeg kan berolige mig selv lige nu  

Nej den ska lige sluges

Anmeld

21. september 2013

bøllen

Anonym skriver:

Så kom svaret fra biopsien, jeg skal have foretaget en kegkeoperation  

er så bange lige nu ! Hvad betyder det? Har jeg kræft ?? Eller får jeg det? Skal jeg dø? - alle disse tanker hober sig op... 

har rigtig meget brug for at høre fra andre som har prøvet lignende ?? 

Jeg fik foretaget keglesnit for mange år siden, og gik fuldstændig i panik. Græd og græd tænkte samme tanker som dig.

men nej , du har ikke kræft og skal dø.

jeg tror ( uden at vide det ) at celleforandringer kan udvikle sig til kræft hvis der ikke gøres noget. Men tror også langt de fleste har ingen problemer efter keglesnit inkl mig selv.

jeg har intet mærket efterfølgende og mine prøver ser fine ud

Til dig

Anmeld

22. september 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Det tror jeg du har ret i.. 

synes bare slet ikke jeg kan berolige mig selv lige nu  

Ved du om hvis man har sit lort om msn så må komme til det første tjek på sygehuset ? Om de stadig vil undersøge en

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Ved du om hvis man har sit lort om msn så må komme til det første tjek på sygehuset ? Om de stadig vil undersøge en

Det ville de ikke med mig, blødte næsten to måneder efter min fødsel, fik af vide at jeg ikke kunne blive undersøgt før blodet stoppede, de laver en test med noget eddike Og de kan ikke se hvordan man reagere hvis man bløder  

Anmeld

22. september 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Det ville de ikke med mig, blødte næsten to måneder efter min fødsel, fik af vide at jeg ikke kunne blive undersøgt før blodet stoppede, de laver en test med noget eddike Og de kan ikke se hvordan man reagere hvis man bløder  

Fedt!!
Har ventet en månede nu på at kom til den 3 og efter beregning ska jeg have mit den 28 !!

Kan jeg så ske at vente endnu en månede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.