Kræft??? Celleforandringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
20 svar
4 synes godt om
21. september 2013

Anonym trådstarter

Så kom svaret fra biopsien, jeg skal have foretaget en kegkeoperation  

er så bange lige nu ! Hvad betyder det? Har jeg kræft ?? Eller får jeg det? Skal jeg dø? - alle disse tanker hober sig op... 

har rigtig meget brug for at høre fra andre som har prøvet lignende ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

er så bange lige nu ! Hvad betyder det? Har jeg kræft ?? Eller får jeg det? Skal jeg dø? - alle disse tanker hober sig op... 

Kære du

det betyder hverken at du har kræft eller er ved at dø 

min halvsøster har også fået flere keglesnitsoperationer, fordi hun havde de sværre celleforandringer, som kan være et forstadie til kræft, men det betyder slet ikke du får det 

jeg forstår godt du er bange, fordi for 2 år siden da jeg fik brev om ( på min fødselsdag) at jeg havde atypiske celleforandringer, blev jeg selv lige så panisk, græd, og græd og troede også det betød at nu var mit liv slut. 

men sådan er det jo slet ikke... 

Kæmpe stort  til dig, det skal nok ordne sig  

Anmeld

21. september 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Har du haft celleforandringer og så været til tjek på sygehuset og det r svaret derfra ? Eller?

Anmeld

21. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg fik et keglesnit for ca. to år siden. Du får IKKE kræft - celleforandringerne ville, hvis de fik frit spil til at udvikle sig, MÅSKE udvikle sig til kræft, og den proces bremses nu. Du vil blive fulgt efter keglesnittet med hyppige kontroller, og på den måde kan man sige, at du bliver holdt langt bedre øje med end andre. 

Gå ind og læs om det på nettet, hvis du fortsat er utryg. 

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Kære du

det betyder hverken at du har kræft eller er ved at dø 

min halvsøster har også fået flere keglesnitsoperationer, fordi hun havde de sværre celleforandringer, som kan være et forstadie til kræft, men det betyder slet ikke du får det 

jeg forstår godt du er bange, fordi for 2 år siden da jeg fik brev om ( på min fødselsdag) at jeg havde atypiske celleforandringer, blev jeg selv lige så panisk, græd, og græd og troede også det betød at nu var mit liv slut. 

men sådan er det jo slet ikke... 

Kæmpe stort  til dig, det skal nok ordne sig  

Tak skal du have 

Er bare helt færdig lige nu, min mand sidder ved telefonen og forsøger at nå ind til en læge. 

Men øv hvor jeg grædefærdig og bange  

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Har du haft celleforandringer og så været til tjek på sygehuset og det r svaret derfra ? Eller?

Har haft celledorandringer i tre år .. Og er blevet fulgt tæt.. De plejer bare at holde øje med mig, men nu skal jeg have en kegkeoperation  

møg-brev!  

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg fik et keglesnit for ca. to år siden. Du får IKKE kræft - celleforandringerne ville, hvis de fik frit spil til at udvikle sig, MÅSKE udvikle sig til kræft, og den proces bremses nu. Du vil blive fulgt efter keglesnittet med hyppige kontroller, og på den måde kan man sige, at du bliver holdt langt bedre øje med end andre. 

Gå ind og læs om det på nettet, hvis du fortsat er utryg. 

Har været inde at læse om det, synes på ingen måde jeg blev mere tryg  

Anmeld

21. september 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Har haft celledorandringer i tre år .. Og er blevet fulgt tæt.. De plejer bare at holde øje med mig, men nu skal jeg have en kegkeoperation  

møg-brev!  

Puh ha - da jeg fik brevet om at jeg havde celleforandringer blev jeg også møg bange !!
Ska til tjek på sygehuset her den 3.

Men tro det bedste !
Tit r det måde de skriver det på man bliver bang over når man læser brevet !

Anmeld

21. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

næææ..... du har celleforandringer der MÅSKE kan udvikle sige på LANGT sigt, HVIS du er UHELDIG og IGNORERE det...

jeg har fået 2 keglesnit og er ikke død endnu....

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Puh ha - da jeg fik brevet om at jeg havde celleforandringer blev jeg også møg bange !!
Ska til tjek på sygehuset her den 3.

Men tro det bedste !
Tit r det måde de skriver det på man bliver bang over når man læser brevet !

Det tror jeg du har ret i.. 

synes bare slet ikke jeg kan berolige mig selv lige nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.