Dåb - hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.054 visninger
24 svar
10 synes godt om
19. september 2013

malliebooh

Halløj 

Jeg sidder her med invitationen til dåb og vi har fået en tid i kirken der hedder kl. 10.30 ... Jeg sidder så og skal skrive et tidspunkt til hvornår vi skal mødes bagefter.. Men hvor lang tid kan jeg forvente at det tager??? 

Dåben skal holdes d. 1. december som også er 1. søndag i advent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville spørge præsten

Anmeld

19. september 2013

B&J

det er meget forskelligt fra kirke til kirke jeg regnede med vi ikke skulle være så længe i kirken men hold da op det tog skisme 2 time føj det var hårdt men også rimelig for langt tid....

men vi havde sagt folk skulle komme til kl 12

så vi kom lige hjem til gæsterne og maden

og vi fik at vide det max ville tage 45-1 time men han var virkelig glad for at høre sig selv

Anmeld

19. september 2013

malliebooh

B&J skriver:

det er meget forskelligt fra kirke til kirke jeg regnede med vi ikke skulle være så længe i kirken men hold da op det tog skisme 2 time føj det var hårdt men også rimelig for langt tid....

men vi havde sagt folk skulle komme til kl 12

så vi kom lige hjem til gæsterne og maden

og vi fik at vide det max ville tage 45-1 time men han var virkelig glad for at høre sig selv

Overvejer at skrive kl. 12, så det er en halvanden time.. men det er jo også træls hvis man så ikke er færdig der.. og synes ikke der er ret meget hjælp at hente ved præsten 

Anmeld

19. september 2013

Benjamins'mor

malliebooh skriver:

Overvejer at skrive kl. 12, så det er en halvanden time.. men det er jo også træls hvis man så ikke er færdig der.. og synes ikke der er ret meget hjælp at hente ved præsten 

Der var påske gudstjeneste da Benjamin blev døbt, det tog 1 time i kirken.

Anmeld

19. september 2013

B&J

malliebooh skriver:

i burde være færdig der det vi var, jamen det var så overdrevet lang tid må jeg indrøme hold da op er så glad for daniel SOV!

jeg syntes kl 12 er en super tid eller evt 12.30 så kan i lige nå at komme hjem og puste ud

Anmeld

19. september 2013

malliebooh

B&J skriver:

i burde være færdig der det vi var, jamen det var så overdrevet lang tid må jeg indrøme hold da op er så glad for daniel SOV!

jeg syntes kl 12 er en super tid eller evt 12.30 så kan i lige nå at komme hjem og puste ud

Sidder virkelig og hælder mellem 12 og 12.30 .. Tænker 12.30 for at være på den sikre side.. men hvis man så er færdig 11.30 .. Så er der en hel time til resten af gæsterne kommer - dem som ikke vil i kirke.. Det er da længe at vente på resten.

Anmeld

19. september 2013

B&J

malliebooh skriver:

Sidder virkelig og hælder mellem 12 og 12.30 .. Tænker 12.30 for at være på den sikre side.. men hvis man så er færdig 11.30 .. Så er der en hel time til resten af gæsterne kommer - dem som ikke vil i kirke.. Det er da længe at vente på resten.

jaaa det er rigtigt men så sæt den til 12 i er sikkert også færdig efter 1½ time

Anmeld

19. september 2013

malliebooh

B&J skriver:

jaaa det er rigtigt men så sæt den til 12 i er sikkert også færdig efter 1½ time

Det håber jeg godt nok Tak!

Anmeld

19. september 2013

B&J

malliebooh skriver:

Det håber jeg godt nok Tak!

ellers må resten af gæsterne lige vente 5 -10 minutter men tror helt sikkert i er færdige og håber i får en vidunderlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.