Ikke inviteret med kæresten til fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Selvom det er et par der holder festen, kan det jo være at fyren har inviteret sine venner og damen sine. Altså det behøver jo ikke være noget parmiddag. Jeg ville ikke synes det er underligt. Det er jo ikke en forlovelse eller bryllupsfest der bliver holdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

L&V

Anonym skriver:

Min kæreste er inviteret til indflytterfest, da hans kollega skal flytte sammen med sin kæreste. ( jeg har ikke mødt hans kollega endnu)

Kæresten siger at det kun er for venner, da jeg spørger om jeg også er inviteret. Er det bare mig eller det ikke lidt underligt at vi ikke bliver inviteret som par, da det er et par som holder festen?

Jeg føler at kæresten ikke vil have mig med. Hvad havde i gjort?

Når man ik kender personen syntes jeg absolut ik det er underligt..

Anmeld

19. september 2013

Snevejr84

Jeg ville synes det var underligt. Og som ven har man vel også lyst til at møde kæresten hvis det kun er for mænd er det noget andet.

Anmeld

19. september 2013

Mumto3

Jeg er selv sådan en der tit invitere venner uden deres kærester

Hvis man inviterer 20 mennesker og de har en kærste med så bliver man 40, og så har vi ikke rigtig plads. Så valget står mellem, kun at invitere halvdelen af vores venner (og hvem skal vi sortere fra) eller invitere vores venner, men ikke deres kærester, og så bliver det tit det sidste. Det gælder både når folk har være kæreste i mange år, og dem der 'hele tiden får nye kærester'.

Hvis min mand blev inviteret til fest uden mig, ville jeg bare tænkt: FEDT! Der fik jeg lige en friaften forærende. Enten kan jeg råhygge når ungerne er lagt, eller også kan jeg få dem passet, og så lave en veninde aftale i stedet for.

Anmeld

19. september 2013

Elgaard73

Jeg er nok lidt underlig ( kan jeg se, i forhold til mange af de andre svar). Jeg er en af dem der invitere "parret" og ikke bare den ene part.

Min mand har f.eks en del kammerater som nogle gange er singler og nogle gange er i forhold. Hvis vi invitere til noget, så er deres påhæng også altid velkommen. Det er op til kammeraten selv, at vudere om han syntes at forholdet er seriøst nok, til at tage damen med, eller om han måske lige den aften gerne vil afsted alene.

Men om det er underligt, det du er ude for, er svært at sige. Der er jo så mange forskellige måder, som folk gør tingene på. Måske at det bare er sådan at de gør i din kæreste's omgangskreds.

Jeg syntes ikke at du skal spekulere alverden over det. Jeg er ret sikker på at det ikke noget personligt mod dig, hvis du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

19. september 2013

Benjamins'mor

Altså, nu skriver du jo kollega, så jeg synes det er svært at tyde om de også er gode venner i deres fritid, men hvis de er, så synes jeg generelt det er underligt du ikke har mødt personen.

Vi er af det princip at (hvis det er venner og familie) enten er det os begge eller ingen. Men vores venner er også fælles venner. Selvfølgelig hvis det er en pige aften eller drenge aften ville det være noget andet, men hvis vi havde et vennepar der kun inviterede den ene part ville jeg synes det var underligt.
Men hvis min kæreste blev inviteret til noget hos en kollega ville jeg ikke finde det underligt jeg ikke var inviteret.

Okay, mit svar blev lidt rodet, håber det er forståeligt.

Anmeld

19. september 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Min kæreste er inviteret til indflytterfest, da hans kollega skal flytte sammen med sin kæreste. ( jeg har ikke mødt hans kollega endnu)

Kæresten siger at det kun er for venner, da jeg spørger om jeg også er inviteret. Er det bare mig eller det ikke lidt underligt at vi ikke bliver inviteret som par, da det er et par som holder festen?

Jeg føler at kæresten ikke vil have mig med. Hvad havde i gjort?

Jeg har haft sådan en kæreste en gang. Og det er PINEFULDT fordi man tror at kæresten enten er flov over dig, eller vil slippe for dig fordi han hellere vil lave ballade.....

Hvis jeg var dig ville jeg sige til kæresten, at du synes det er virkelig underligt at du ikke bliver inviteret med, da i jo er et par. Og ærligt talt, hvis ikke man bliver inviteret med som den anden halvdel, hvordna skal man så nogensinde lære hinandens omgangskreds at kende?

Og så spørg din kæreste lige ud, om det måske i virkeligheden skyldes at han i dette tilfælde hellere vil afsted alene (men lad være med at virke sur, for så er du da sikker på nummeret gentager sig, hvis dette er tilfældet). Der kan være så mange årsager jo. Altså til hvorfor han heller skulle ville alene afsted.

Så kan du vælge at svare: Okay så tag du alene afsted. Men en anden gang, hvis det er det du har lyst til, så lad være med at lyve, for så ender det med jeg aldrig tør stole på hvad du siger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.