Anonym skriver:
Min kæreste er inviteret til indflytterfest, da hans kollega skal flytte sammen med sin kæreste. ( jeg har ikke mødt hans kollega endnu)
Kæresten siger at det kun er for venner, da jeg spørger om jeg også er inviteret. Er det bare mig eller det ikke lidt underligt at vi ikke bliver inviteret som par, da det er et par som holder festen?
Jeg føler at kæresten ikke vil have mig med. Hvad havde i gjort?
Jeg har haft sådan en kæreste en gang. Og det er PINEFULDT fordi man tror at kæresten enten er flov over dig, eller vil slippe for dig fordi han hellere vil lave ballade.....
Hvis jeg var dig ville jeg sige til kæresten, at du synes det er virkelig underligt at du ikke bliver inviteret med, da i jo er et par. Og ærligt talt, hvis ikke man bliver inviteret med som den anden halvdel, hvordna skal man så nogensinde lære hinandens omgangskreds at kende?
Og så spørg din kæreste lige ud, om det måske i virkeligheden skyldes at han i dette tilfælde hellere vil afsted alene (men lad være med at virke sur, for så er du da sikker på nummeret gentager sig, hvis dette er tilfældet). Der kan være så mange årsager jo. Altså til hvorfor han heller skulle ville alene afsted.
Så kan du vælge at svare: Okay så tag du alene afsted. Men en anden gang, hvis det er det du har lyst til, så lad være med at lyve, for så ender det med jeg aldrig tør stole på hvad du siger.
Anmeld