Ikke inviteret med kæresten til fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

FruK

Jeg har det lige som dig. Jeg synes at man inviterer som par - også selvom man ikke kender folks kærester.

Holder man en tøsefest eller en fest for gutterne, er det selvfølgelig noget andet. 

Min mand bliver også ind i mellem inviteret uden mig, jeg ved dog at han rigtig gerne ville have mig med. Han kender min holdning til det, men han kan jo ikke gøre ved at folk inviterer på den måde. At du tror din kæreste helst vil slippe for at have dig med, lyder ikke så godt.  Hvorfor tror du det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

serinasmor

Jeg ville ikke tænke over det -- og synes heller ikke du skal

Jeg kunne sagtens selv finde på at invitere den ene part af et par, hvis jeg ikke kendte partneren måske er det også et spørgsmål om plads ...

Anmeld

19. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville synes det var helt naturligt. Du kender ikke kollegaen. Det kan være de har pladsproblemer eller andet.

Men du mener jeg også godt man kan gå ud uden sin kæreste. Jeg ved min kærste sommetider har brug for at gå ud med sine venner alene. Det synes jeg er helt fint

Anmeld

19. september 2013

C-Dog

Bum bum... Her er jeg så lidt underlig ;-) men jeg ville være skuffet over ikke at blive inviteret, Jeg ville nok ikke ta med (kender feks ikke dem fra min kærestes skole og har heller ikke den vilde trang, MEN, Vi er et par så når han er inviteret og de ved han er gift så vil jeg også gerne være velkommen, selv om jeg ikke ville ta med) synes det lyder underligt du ikke er velkommen. Og det lyder da os underligt din kæreste siger sådan. På den anden side, min mand er altid velkommen blandt mine venner men tit har jeg brug for han ikke er med, så jeg kan være mig alene og ikke OS hvis du forstår? :-)

Anmeld

19. september 2013

FruK

Demosan skriver:

Jeg ville synes det var helt naturligt. Du kender ikke kollegaen. Det kan være de har pladsproblemer eller andet.

Men du mener jeg også godt man kan gå ud uden sin kæreste. Jeg ved min kærste sommetider har brug for at gå ud med sine venner alene. Det synes jeg er helt fint

Det har jo ikke nødvendigvis sammenhæng med, om man må gå ud uden sin partner.

Min mand går ofte ud uden mig, hvilket er fint. Men derfor er der alligvel sammenhænge, hvor jeg synes der er underligt, at han bliver inviteret uden partner.

Anmeld

19. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det har jo ikke nødvendigvis sammenhæng med, om man må gå ud uden sin partner.

Min mand går ofte ud uden mig, hvilket er fint. Men derfor er der alligvel sammenhænge, hvor jeg synes der er underligt, at han bliver inviteret uden partner.

Det har du helt ret i

Jeg mener bare, det så også burde være acceptabelt at invitere til et arrangement uden partner til tider. Jeg er enig i det ville være mærkeligt i nogle sammenhæng, såsom store fødselsdage, brylluper, parmiddage eller andet. Jeg mener nok ikke at en kollegas indflytterfest er i den kategori.

Anmeld

19. september 2013

FruK

Demosan skriver:

Det har du helt ret i

Jeg mener bare, det så også burde være acceptabelt at invitere til et arrangement uden partner til tider. Jeg er enig i det ville være mærkeligt i nogle sammenhæng, såsom store fødselsdage, brylluper, parmiddage eller andet. Jeg mener nok ikke at en kollegas indflytterfest er i den kategori.

Det er jeg sådan set enig i. 

Men for mig kommer en blandet indflytterfest, hvor der ikke kun er kollegaer og hvor der også er andre par - hvilket jeg går ud fra, fordi det er et par, der holder det - ind under den kategori, hvor alle burde inviteres med partner.

Anmeld

19. september 2013

Zelinasmor

Sådan ville jeg slet ikke have det. Vi er et ungt par, min kæreste

blev inviteret til indflytningsfest ved en ven og hans kæreste. Jeg har mødt dem begge. Jeg var heller ikke inviteret. JEG er jo ikke venner med dem. Så hvorfor skulle jeg med til den fest? 

Anmeld

19. september 2013

TNBC

FruK skriver:

Det er jeg sådan set enig i. 

Men for mig kommer en blandet indflytterfest, hvor der ikke kun er kollegaer og hvor der også er andre par - hvilket jeg går ud fra, fordi det er et par, der holder det - ind under den kategori, hvor alle burde inviteres med partner.

det er kun for venner, og ts er jo ikke venner med værten. hvis hun ikke er inviteret, er andre han kender nok heller ikke. og det kan jo også have med pladsen at gøre.

Vi er forskellige, når vi invitere. jeg ville heller ikke invitere hende, hvis jeg ikke kendte hende. heller invitere dem en anden gang, så de kan lære hinanden at kende på den med. men sådan er vi jo forskellige.

til ts:
Jeg ville ikke lægge noget i det.. det er en inflytterfest, ikke et bryllup. tag en tøseaften, og nyd det.

Anmeld

19. september 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Min kæreste er inviteret til indflytterfest, da hans kollega skal flytte sammen med sin kæreste. ( jeg har ikke mødt hans kollega endnu)

Kæresten siger at det kun er for venner, da jeg spørger om jeg også er inviteret. Er det bare mig eller det ikke lidt underligt at vi ikke bliver inviteret som par, da det er et par som holder festen?

Jeg føler at kæresten ikke vil have mig med. Hvad havde i gjort?

Når du ikke er venner med dem, så synes jeg det er helt naturligt at du ikke bliver inviteret med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.