Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Victor blev døbt i den samme kjole jeg havde på D.2 marts 1975 Det er min mors veninde der selv har hæklet den så det betød meget for mig. Dennis var dog ikke begrejstret men vi havde så aftalt at han bare havde den på i kirken og sååååå fin han var min skønne dreng..knus malou
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mandal skriver: Hej alle sammensidder lige og kom til a tænke på hva de gør/gjorde da jeres små guldklumper skulle dåbes? altså ang tøjet, om det er/var en ny kjole eller det er/var den i eller kæresten blev døbt i..
Hej alle sammensidder lige og kom til a tænke på hva de gør/gjorde da jeres små guldklumper skulle dåbes? altså ang tøjet, om det er/var en ny kjole eller det er/var den i eller kæresten blev døbt i..
Min søn skal døbs i sammen kjole som min lillesøster og kusine blive, da det er mine oldemor som har lavet den og det betyder meget for mig..han får så lige en blå underkjole i stedet for en lyserød
når min guldklump kommer ud og skal døbes, skal hun have den sammen dåbskjole som har været brugt i min familie siden min yngste faster.. Det er lidt sjovt for det er først gang der kommer en lyserødsløjfe på i 20 år, er nemlig den eneste pige i min generation a familien..
Bastian skriver:Det var familiedåbskjolen, som er ca. 65 år gammel. Navnene på mine mostre, morbrødre, mor, kusiner, fætre, mit, mine brødres og så hele den nye generations navne er broderet i kjolen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128