dåbskjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.974 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

Isabels-mor

Hej alle sammen
sidder lige og kom til a tænke på hva de gør/gjorde da jeres små guldklumper skulle dåbes? altså ang tøjet, om det er/var en ny kjole eller det er/var den i eller kæresten blev døbt i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Bastian

Det var familiedåbskjolen, som er ca. 65 år gammel. Navnene på mine mostre, morbrødre, mor, kusiner, fætre, mit, mine brødres og så hele den nye generations navne er broderet i kjolen.

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

Julie skal døbes i den kjole jeg blev døbt i... Det er en brudekjole der er lavet om til dåbskjole her...

Anmeld

20. juli 2009

quity

Jeg designede selv dåbskjolen min søn blev døbt i. Havde dog hjælp til at sy den. Der skal broderes navn på den inden mit næste barn skal bruge den. Jeg valgte selv at designe den, da den så blev helt unik.

Anmeld

20. juli 2009

Mimic

vores datter er døbt i min konfirmationskjole der er syet om...
synes billedet bedre viser den end en beskrivelse er nemlig så stolt af den kjole min kære svigermor har syet den og jessicas navn og dåbsdato skal snart broderes ind i den, selvom det snart er 3 år siden hun blev døbt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2009

Betina88

Min mormor har en dåbskjole fra dengang jeg , mine søskende og de andre fra familien blev døbt .. Så står navnene på dåbskjolen ..

Anmeld

20. juli 2009

louisepigen23

Vores dåbskjole har været brugt i præcis 50 år i år... og Marcus var nr 13 til at bære den
Alle navnene er broderet i den. med lyserød hvis det er piger og lyseblå hvis det er drenge...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2009

CGTN

Min mormor har to kjoler (en blå og en hvid med lyserød bånd) og vi er alle døbt i de kjoler og broderet navne på alle dem der er døbt i dem, så det skal min søn da også, selvom kæresten ikke mener han skal have kjole på hehe...

Anmeld

20. juli 2009

Hellemor

Min farmor har en dåbskjole som alle børnebørn er døbt i. Den skal Christoffer have på til sin barnedåb. Der er udskiftelige bånd på den, så pigernes er mørkerøde og drenges er mørkeblå..

Anmeld

20. juli 2009

SHERO

Den dåbskjole vi bruger i min familie er min mors konfirmationskjole min mormor har syet om, den er alle mine søskende og fætre og kusiner blevet døbt i... så bliver navn og dåbsdato broderet på den efterfølgende, så mit barn bliver nr. 13 der skal døbes i den.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.